וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלגריני: "אני האיש הנכון"

ריאל מדריד הציגה את המאמן הצ'יליאני שהפגין ביטחון. פלורנטינו פרז: "רוצים לבנות קבוצה מלהיבה". ואלוורדה יאמן את ויאריאל

וידאו: רויטרס, עריכה: גדי ויינסטוק

ריאל מדריד המתחדשת עובדת מהר. קצת יותר מיממה אחרי מינויו הרשמי של פלורנטינו פרז לנשיא המועדון, החתימו הבלאנקוס את מנואל פלגריני הצ'יליאני כמאמן והיום (שלישי) הציגו אותו רשמית במסיבת עיתונאים חגיגית. "קשה להסביר את ההתרגשות והגאווה שאני חש לאחר שנבחרתי על ידי המועדון החשוב ביותר בעולם", אמר פלגריני.

"כשהתחלתי לאמן לפני 23 שנים, אמרתי שיום אחד אאמן את ריאל מדריד. החלום שלי התגשם הודות לעבודה קשה ורצינית. אני מאמין שהגעתי בזמן הנכון וחש שאני האיש הנכון להדריך את הקבוצה לשחק את המשחק שהאוהדים ראויים לראות. אני מאמין שנבנה קבוצה נפלאה ונשיג מטרות חשובות".

"אנחנו רוצים קבוצה מלהיבה בכל משחק", הוסיף הנשיא פלורנטינו פרז. "זה החלום של האוהדים. נחתים שחקנים מכל העולם שאיכותם לא עומדת בספק, שחקנים ספרדים בכירים ונשתמש במחלקת הנוער שלנו. אנחנו רוצים לבנות קבוצה ספקטקולרית ולכן צריכים מאמן כמו מנואל. הוא אמיץ מספיק להאמין בכישרונות הצעירים, ורציני מספיק לאמן את ריאל מדריד. פלגריני הוא מומחה כדורגל שמאמין שהכדורגל הספרדי טוב מהאנגלי. אישית, זו סברה שנותנת לי מוטיבציה".

בינתיים, בקבוצתו הקודמת של פלגריני, ויאריאל, לא בזבזו זמן ומינו את ארנסטו ואלוורדה כמחליפו של הצ'יליאני. ואלוורדה הדריך העונה את אולימפיאקוס ועזר לה לזכות באליפות. בעבר, אימן הספרדי בן ה-45 את אתלטיק בילבאו ואספניול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully