וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלך בכדורסל, דל בנימוסים

ביקורת בארה”ב כלפי לברון, שסירב ללחוץ יד לשחקני אורלנדו: ”הוא לא יותר תחרותי מג’ורדן, שתמיד לחץ יד למנצחים”. הווארד: ”הופתעתי”

נדמה שהמוניטין שרכש לעצמו לברון ג'יימס כספורטאי ענק נפגע בימים האחרונים, בעקבות סירובו ללחוץ את ידי שחקני אורלנדו אחרי ההפסד של קליבלנד וההדחה בגמר המזרח. המלך זוכה לקיתונות של ביקורת מעיתונאים, פרשנים ושחקנים לשעבר על התנהגותו. עיתונאי "לחיצת יד היא לא בקשה מוגזמת, אפילו ממלך", נכתב ב"ניו יורק טיימס", "הדבר הכי מרשים הוא שלמרות הקרב הקשה, שחקנים ומאמנים לוקחים נשימה עמוקה, ולחצים ידיים ומברכים אחד את השני. זו מסורת בספורט".

הנהלת הליגה הודיעה כי לא תקנוס את לברון על התנהגותו, למרות שלא הופיע למסיבת העיתונאים, ופתאום התלונות על השיפוט האוהד שלברון קיבל, מקבלות חיזוק נוסף. "אני חשבתי שהוא יבוא ויגיד לי או לחברים שלי משהו, אבל הוא כנראה היה עצבני, כאב לו ואפשר להבין את זה", גונן סנטר אורלנדו, דוויט הווארד, על חברו לנבחרת ארצות הברית, אבל הודה,"הופתעתי, מתישהו בטח ניפגש ואז הוא ידבר איתי".

העובדה שלברון שיגר תגובה שכללה הסבר ולא התנצלות, רק העצימה את הביקורת כלפיו. "קשה לי לברך מישהו אחרי שהפסדתי לו ולקבוצה שלו", אמר לברון, "אני ווינר. זה לא זלזול בספורט. לא הגיוני בעיני שאם אני מפסיד למישהו, אני צריך מיד לברך אותו וללחוץ לו את היד. אני אדם תחרותי".

הדברים של לברון חוללו סערה בתקשורת הספורט האמריקאית. אדריאן ווינארובסקי כתב ביאהו "מצחיק, אבל אחרי שלברון ניצח את דטרויט ואטלנטה הוא נשאר על הפרקט כדי לתבוע מהיריבות את הכבוד המגיע לו. לברון לא יותר תחרותי ממייקל ג'ורדן, שתמיד לחץ יד למי שניצח אותו". חיזוק למשפט האחרון נתן ג'ו דומארס בכבודו ובעצמו, אחד שניצח לא מעט פעמים את אייר ג'ורדן ושיקגו בימיו כשקחן. "MJ תמיד עצר, לחץ לי את היד, חיבק אותי במשך שלוש שנים רצופות, כשאנחנו ניצחנו את שיקגו בפלייאוף, ואני תמיד ירדתי מהפרקט רק אחרי שלחצי יד לכל שחקני הבולס".

הג'נרל-מנג'ר של הקאבס, דני פרי, ניסה לגונן על לברון. "לברון אף פעם לא זלזל ביריבה ובקולגות שלו. נוצר מצב שהוא היה מאוד מאוכזב, הפסדנו. הוא תמיד מעמיד את עצמו בסטנדרטים גבוהים על המגרש ומחוצה לו". כנראה שלפחות לגבי הסטנדרטים מחוץ למגרש, אלה של המלך לא מספיק גבוהים בעיני הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully