וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטוף דאום יאמן את פנרבחצ'ה

פ.צ קלן אישרה כי מאמנה הגרמני יעזוב ויחליף את לואיס אראגונס באיסטנבול. דאום חוזר לקדנציה שניה במועדון אותו הוביל לשתי אליפויות

פנרבחצ'ה הטורקית עדיין לא הודיעה רשמית על פיטוריו של אלוף אירופה, לואיס אראגונס, אבל כבר יש לה מאמן לעונה הבאה. כריסטוף דאום הגרמני יגיע לקדנציה שניה באיסטנבול לאחר שסגר את כל תנאיו במועדון, כך הודיעה רשמית קבוצתו הנוכחית של דאום, פ.צ קלן.

"אנחנו עצובים שדאום עוזב. כריסטוף הודה לנו על שיתוף הפעולה ואמר שהוא לא יכול לסרב להצעה כל כך טובה מקצועית וכלכלית", הודיע יו"ר קלן, וולפגנג אוברת'. "אנחנו מאחלים לדאום הצלחה בתפקידו החדש".

אראגונס הוביל את פנר לעונה רעה בה סיימה במקום הרביעי וכשלה להשיג את הכרטיס למוקדמות ליגת האלופות. אתמול (שני) פרסם "אלמונדו דפורטיבו" כי הספרדי קיבל הודעת פיטורים. על פי פרסומים בגרמניה, כבר ביום שישי נפגשו ראשי פנר עם דאום, שנופש במאיורקה, וסיכמו איתו על חזרתו לאיסטנבול.

דאום בן ה-55 יגיע לקדנציה שניה בקבוצה אותה אימן במשך שלוש שנים החל מ-2003. דאום, שהדריך בעבר גם את בשיקטאש, זכה בשתי אליפויות עם פנר. ב-2006 חתם על חוזה לארבע שנים בקלן, הוביל את הקבוצה חזרה לבונדסליגה והעונה סיים במקום ה-12. קלן כאמור, אישרה לדאום להשתחרר מחוזהו שנה לפני תום החוזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully