וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "אני יודע כמה קשה לזכות בכל התארים"

פאו השלימה טרבל כשזכתה באליפות יוון, ומאמנה בעננים: "הכל עבד כמו שצריך". ינאקיס הותקף ע"י אוהדי פאו: "המצב לא יכול להימשך"

העשור האחרון הוכיח שהכדורסל היווני נשלט על ידי קבוצה אחת בלבד, ואם מישהו היה זקוק לחיזוק נוסף בעניין, הוא קיבל אותו אתמול מפנאתינייקוס אתונה. שחקניו של המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' זכו באליפות יוון בעזרת ניצחון ביתי 81:94 על אולימפיאקוס, ניצחון שהעניק לפאו 1:3 בסדרת הגמר. זו הפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות שפנאתינייקוס זוכה בטרבל - גביע, אליפות יוון ואליפות אירופה, והדומיננטיות שלה בכדורסל האירופי נשמרת.

"אני מברך את השחקנים על ההישג, אני יודע כמה קשה לזכות בכל התארים", אמר אוברדוביץ'. "ידענו שנצטרך להילחם והצלחנו בזה אחרי שזכינו ביורוליג". המאמן החמיא במיוחד לקפטן פראגיסקוס אלוורטיס, שזו שנתו האחרונה כשחקן, על משחק ההקרבה שלו בסדרה. "הוא עזר לנו בהגנה אגרסיבית, ואפילו שלא שיחק הרבה דקות הוא גיבור בעיני. כולם נתנו את שלהם, ויש לכל שחקן חלק גדול בעונה החלומית הזו. שיחקנו נהדר הערב. יצרנו אווירה טובה ומומנטום, הכל עבד כמו שצריך".

אולימפיאקוס ואוהדיה תלו תקוות רבות בקבוצתם הנוכחית, כשבתחילת העונה נבנה סגל נוצץ בהשקעה עצומה, הכולל את תיאו פפאלוקאס, ג'וש צ'ילדרס וניקולה וויצ'יץ'. למרות המאזן המעולה בליגה המקומית (1:25) וההעפלה לפיינל פור האירופי, שחקניו של פנאיוטיס ינאקיס ניגפו בכל החזיתות מול היריבה השנואה מאתונה. מאז 1997 אולימפיאקוס מחכה לאליפות ביוון או באירופה, והיא תיאלץ להמתין עוד שנה לפחות, ולצפות בירוקים חוגגים בטברנות.

ינאקיס לא ממש הפגין רוח ספורטיבית לאחר ההפסד, ובמקום לברך את האלופה החדשה-ישנה, והעדיף להתמקד בקבוצתו ולהתלונן על האלימות במגרש. בביקור הקודם של אולימפיאקוס באואקה נזרקו חפצים לעבר ספסל הקבוצה ופגעו בוויצ'יץ', הפעם היה זה ינאקיס שספג נאצות והותקף בדרך לחדרי ההלבשה. "אני גאה בשחקניי על המאמץ שהשקיעו, וכמו במשחקים קודמים גם הפעם קרו דברים שאי אפשר להסביר", אמר ינאקיס במסיבת העיתונאים. "פאו זכתה באליפות, אבל המצב האלים לא יכול להימשך. לא אפשרו לנו לשחק כדורסל. כולם ראו את המשחק ואת מה שקרה. אנחנו נעשה הכל כדי להצליח, וננסה לשנות קצת את הסגנון כדי להשתפר. נעבוד קשה ונקווה שבעתיד נביא כבוד למועדון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully