וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאולה, הו גאולה

בלייקרס זוכרים היטב את משחקם האחרון בגמר ה-NBA, אז הובסו בבוסטון: "נצטרך לגאול את עצמנו מזה". ממה צריך למאר אודום להיגמל?

בלוס אנג'לס מתחילים להכין את האצבעות, כשהמטרה הברורה של הלייקרס הולכת ומתקרבת: טבעת. בלילה שבין חמישי לשישי יפגשו הלייקרס את אורלנדו למשחק הראשון בסדרת גמר ה-NBA, ובקבוצה זוכרים היטב כיצד נראה המשחק האחרון שלהם במעמד הגמר, אז נוצחה 131:92 על ידי בוסטון במשחק השישי ואיבדה את האליפות.

"גאולה, אנחנו משתמשים במילה הזאת כל הזמן", אמר קובי בריאנט במתקן האימונים אל סגונדו, כשהוא נזכר בהשפלה מול הסלטיקס מאשתקד, "קשה מאוד לקבוצה שהייתה בגמר לחזור למעמד הזה שנה אחת לאחר מכן. אנחנו הצלחנו לעשות את זה, ועכשיו כל שנותר לנו זה להשלים את המשימה".

מאמן הלייקרס פיל ג'קסון, שמחפש להשיג שיא של תואר עשירי בקריירה, זוכר גם הוא את התבוסה במשחק האחרון של העונה שעברה מול הסלטיקס. "אנחנו מסתכלים על זה כעל משהו שנצטרך לגאול את עצמנו ממנו", אומר המאמן, "אנחנו מכירים את התחושה אחרי הפסדים, ורוצים להימנע מזה".

קובי יסתדר בלי שאק?

זו תהיה הפעם ה-30 שהמועדון מגיע למעמד הגמר, והפעם השישית של קובי בריאנט, שמחפש טבעת אליפות רביעית. לדאבונו, עדיין יש מי שדואג להזכיר לו שאף אחת מהאליפויות הוא לא לקח בלי שאקיל אוניל. "אנשים שבאמת מבינים כדורסל יודעים שאין לזה משמעות", מתעקש בריאנט, "למעשה, זה ממש שטויות. אני פשוט שמח להיות במעמד הזה. יש שחקנים שבמשך קריירה שלמה לא הגיעו לגמר ה-NBA, ואני פה בפעם השישית".

קובי, בעונתו ה-13, יהיה בן 31 באוגוסט הקרוב. דרק פישר מאשר כי הממבה התבגר, ועשה את השינוי המיוחל. "הוא ממשיך להבין שאם הוא רוצה לעמוד במטרות ובאתגרים שהוא הציב לעצמו מבחינה אישית, הקבוצה צריכה להתאים את עצמו אליו", אומר פישר, וזה אומר ששאר השחקנים סביבו בקבוצה יהיו חייבים להיות טובים יותר, והוא יהיה חייב לחלוק איתם את הכישרון שלו ולהוציא מהם את המיטב. בשנתיים האחרונות הוא עושה את זה מצוין".

מה עושים מול המג'יק?

"זאת תהיה סדרה שונה לחלוטין מזאת שהייתה לנו מול דנבר", יודע בריאנט, "שם ידעת שכרמלו הולך להפציץ, עכשיו יש פה גם את טורקוגלו וגם רשארד לואיס. זו קבוצה אחרת, המצב שונה, ויש לנו הרבה עבודה כדי להגיע מוכנים מולם לגמר".

כמובן שהאיום הכי גדול על הלייקרס הוא האיש הגדול של המג'יק, דווייט סופרמן הווארד, שקלע 40 נקודות במשחק השישי מול קליבלנד ונמצא בכושר נהדר. אז מי בלייקרס יוכל לעצור אותו? ג'קסון רומז כי מדובר בשילוב של שלושת הגבוהים שלו - אנדרו ביינום, פאו גאסול ודי-ג'יי מבנגה. "יש לנו שלושה סנטרים, בחורים גדולים עם גוף חזק", יודע המאמן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

מה גורם לירידות ביכולת של אודום?

האם התגלתה הסיבה לירידות ביכולתו של למאר אודום? רופא בשם דניאל איימן פרסם מאמר בו הוא תולה את האשמה בחיבתו הידועה של הפורוורד למתוקים, מה שמוביל לעלייה חדה באחוז הסוכר בדם, ואז להתרסקות.

"אודום הודה כי לא להתאפק בכל הקשור למתוקים וכי הוא מחזיק בקביעות מצבורים של עוגיות, סוכריות ושוקולד. הוא אוכל חטיפים מתוקים בבוקר, בצהרים ובערב ולפעמים מתעורר באמצע הלילה, אוכל ממתקים וחוזר לישון", כתב דוקטור איימן.

"אלה חדשות רעות עבור הלייקרס. שנים אני אומר למטופלים שלי שסוכר משפיע על המוח כמו סם. הוא גורם לעלייה חדה באחוז הסוכר בדם ואז להתרסקות, שמובילה לתחושה של עייפות, עצבים וערפול חושים. צריכה מרובה של סוכר פוגעת בתפקוד הקוגניטיבי ויכולה להסביר מדוע אודום לא מקבל החלטות חכמות על המגרש".

איימן הסביר את דאגתו מהמצב: "כאוהד ורופא, אני מודאג שארגוני הספורט והשחקנים לא חושבים על בריאות המוח, המושפעת מתזונה נכונה. העצה שלי לאודום ולכל המכורים לסוכר היא לצרוך נכון את כמות הסוכר. הוא ירגיש טוב יותר והמוח שלו יתפקד טוב יותר. אולי הלייקרס יוכלו לזכות באליפות ה-15 שלהם ואודום בראשונה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully