וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם מארי מחוץ לרולאן גארוס

הטניסאי הבריטי המדורג 3 בעולם הפסיד לגונזאלס ברבע הגמר. סיבולקובה השפילה את שראפובה. רם ודשי הפסידו ברבע גמר המעורבים

אחד הטורנירים המרתקים ביותר של הרולאן גארוס בשנים האחרונות נכנס היום לשלב רבע הגמר. את מוקד העניינים בטורניר הגברים תפס רובין סודרלינג, ובצדק. הטניסאי השבדי, שחתום על סנסציית הענק בסיבוב הקודם בו הדהים את האלוף הנצחי רפאל נדאל, המשיך את הטורניר הקסום שלו מול ניקולאי דוידנקו הרוסי (10 בטורניר) ורמס אותו 1:6, 3:6, 1:6 בדרך לחצי הגמר. חשוב לציין שעד לטורניר הזה, סודרלינג המדורג 23 בעולם מעולם לא עבר סיבוב שלישי בטורניר גרנד סלאם. יריבו הבא של השבדי יהיה פרננדו גונזאלס הצ'יליאני, שגבר על אנדי מארי 3:6, 6:3, 0:6, 4:6.

אצל הנשים חוותה המדורגת ראשונה דינרה סאפינה את האתגר הראשון שלה, אבל עברה אותו בשלום כשניצחה את ויקטוריה אזרנקה 6:1, 4:6, 2:6 ועלתה לחצי הגמר. היריבה הבאה שלה תהיה דומיניקה סיבולקובה הסלובקית, שהשפילה את מריה שראפובה, המדורגת 1 בעולם לשעבר, כשניצחה אותה 0:6, 2:6.

אנדי רם חתם הערב (שלישי) סופית את הופעתם של הישראלים ברולאן גארוס. רם ונטלי דשי הצרפתיה הודחו בשלב רבע גמר טורניר הזוגות המעורבים, אחרי שהפסידו לנדיה פטרובה הרוסיה ומקס מירני הבלארוסי 6:3, 6:1.

גברים: רובין הוד ממשיך לגנוב

אחרי שניקולאי דוידנקו הביס את פרננדו ורדאסקו בשמינית הגמר, נראה היה שהוא יהיה גדול על הפתעת הטורניר, אלא שרובין סודרלינג לא הסתפק בסנסציה נגד נדאל, וברבע הגמר הוא עשה לרוסי בדיוק את מה שהרוסי עשה לורדאסקו. וזה לא שדוידנקו ביצע יותר מדי טעויות בלתי מחויבות במשחק הזה, הוא טעה אפילו פחות מסודרלינג - אבל דוידנקו ביצע הרבה יותר טעויות טקטיות, וכבר מהמערכה הראשונה, מי שהצליח לבטל שוב ושוב את יתרון ההתקפה שבמשחקוני ההגשה היה השבדי, ששבר בפתיחה ולא הפסיק לעשות זאת מאז בדרך לניצחון משכנע ביותר בתוצאה 1:6, 3:6, 1:6.

רבע הגמר השני בין אנדי מארי לפרננדו גונזאלס הבטיח רבות, אבל בסופו של דבר ההתעלות של הצ'יליאני על פני הבריטי במשטח החימר באה לידי ביטוי, במיוחד במערכה השלישית של המשחק. גונזאלס השיג שבירה במשחקון השישי במערכה הראשונה ומשם רץ לניצחון 3:6. מארי הצליח להתעשת במערכה הבאה והגיב בניצחון באותה התוצאה, אלא שהמערכה השלישית שיקפה את הבדלי הרמות בין השניים על משטח איטי וגונזאלס ניצח בקלות 0:6. במערכה הרביעית גונזאלס השיג שבירה בשלב קריטי כדי לעלות ל-3:5, אבל מארי שבר בחזרה ונשאר במשחק. במקום להשוות ולהוביל למערכה חמישית, הבריטי ראה את גונזאלס משיג שבירה שניה ברציפות ומנצח את המשחק. עבור גונזאלס, מדובר בהישג השני בחשיבותו בקריירת הגרנד סלאם שלו, אחרי שעלה לגמר באליפות אוסטרליה הפתוחה לפני שנתיים.

נשים: ההשפלה הגדולה ביותר של שראפובה

דינרה סאפינה עמדה עד כה בכל הציפיות ממנה ואף עלתה עליהן, כששמטה חמישה משחקונים בלבד בארבעת משחקיה הראשון בפריז. היום היא כבר הזיעה די הרבה, זה הספיק ליריבתה ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית כדי לנצח במערכה הראשונה, אבל לא ליותר מזה, כשסאפינה ניצחה 6:1, 4:6, 2:6.

סאפינה לא הגיעה למשחק במערכה הראשונה והפסידה בה 6:1, זו גם הייתה המערכה הראשונה בטורניר שבה היא הפסידה. במערכה השניה היא נכנסה לריכוז ושברה בשלב מוקדם כדי לעלות ל-1:3. אזרנקה, שנמצאת בכושר מצויין, התגברה על הקשיים והגיבה בשבירה, אלא שסאפינה חזרה לעצמה והשיגה שבירה נוספת בדרך ליתרון 4:5. את משחקון ההגשה הבא הרוסיה הגישה, וניצחה בדרך ל-4:6 ושוויון במערכות. סאפינה שברה גם בפתיחת המערכה השלישית והמכרעת ועלתה ליתרון 0:2. ברגעים האלה אזרנקה כבר נראתה כבויה לגמרי, וסאפינה השתלטה על העניינים בדרך לניצחון שהפך בסופו של דבר למשנכע.

רבע הגמר השני עמד בסימן הקאמבק של מריה שראפובה. המדורגת ראשונה בעולם לשעבר, שהחמיצה תשעה חודשים בגלל פציעה , הידרדרה למקום ה-126 בעולם וחזרה לפעילות רק לפני שבועיים. בטורניר הנוכחי היא הפתיעה אפילו את עצמה כשרשמה ניצחונות מרשימים והגיעה עד לרבע הגמר, אלא שדווקא בשלב הזה היא ספגה ככל הנראה את ההפסד המשפיל בקריירה שלה - 6:0, 6:2 לדומיניקה סיבולקובה הסלובקית (20 בטורניר). סיבולקובה הציגה יכולת מרשימה ביותר לאורך הטורניר עד עכשיו, אבל המשחק הערב היה יותר הפסד של שראפובה מאשר ניצחון שלה. הטניסאית הרוסיה לא הפסיקה לבצע טעויות בלתי מחוייבות כבר מהמשחקון הראשון. במשחקון השני היא כבר הובילה 15:40, אבל הוא היה הקרוב ביותר שלה לניצחון עד למשחקון השישי של המערכה השניה, שגרם לה לצמק ל-5:1, ולהימנע מ"דאבל בייגל" (הפסד 6:0, 6:0). שראפובה הפגינה ניצוצות של טניס משובח גם במשחקון הבא בו הגישה, אלא שהפיגור שאליו נקלעה היה גדול מדי, וסיבולקובה ניצלה את נקודת המשחק החמישית שלה במשחקון התשיעי בדרך לניצחון ועלייה לחצי הגמר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully