וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתי עזריה מונה למאמן מכבי נתניה

דור בלך

1.6.2009 / 19:38

עוזר המאמן קודם לעמדת המאמן הראשי. הנרי דוארטה ישמש כעוזר מאמן עם סמכויות נרחבות. לואיס מרין נעלב שלא נפרדו ממנו כיאות

נתי עזריה מונה היום (שני) למאמן מכבי נתניה בצוותא עם הקוסטה ריקני הנרי דוארטה. עזריה סגר לעונה אחת במועדון. עזריה בן ה-42 שיחק גדל בנתניה ושיחק כחלוץ בשנות ה-80 וה-90. לאחר פרישתו שימש כחמש שנים בתפקיד מנהל הקבוצה. תפקיד האימון הראשון שלו היה בקבוצת הנערים של המועדון, אותה הוביל גם לזכייה בגביע המדינה. בקיץ, מונה שוב לתפקיד מנהל הקבוצה, אך קודם לתפקיד עוזרו של לותר מתיאוס וכעת ידריך, לראשונה בחייו, קבוצת בוגרים. דוארטה הקוסטה ריקני יהיה עוזר המאמן ויקבל סמכויות מקצועיות נרחבות. בעבר, אימן את כרמליטה מקוסטה ריקה והיה בצוות המקצועי של הנבחרת במונדיאל 2006. בעונה החולפת אימן את קבוצת הנוער של נתניה, אותה הוביל למקום התשיעי.

עזריה אמר לאתר הרשמי של נתניה: "אחד התנאים שלי היו לשלב שחקני בית צעירים רבים שגדלו במועדון, כדי לחבר את מכבי נתניה לעיר. אני מודה מאוד לדניאל יאמר ולהנהלה על אמון להתחיל תהליך חדש, לבנות קבוצה מהיסוד שלה. הדבר מצביע על אמון והערכה לעבודה שעשיתי עד היום במועדון. זה יהיה תהליך ואני מקוה שהקהל והעיר כולה תעמוד מאחורינו".

יאמר הסביר את ההחלטה למינוי: "אחרי שנה שנתי עבד כעוזר של לותר מתיאוס, במהלכה הוא למד המון, יהיה זה הוגן לתת לו צ'אנס להיות מאמן ראשי. נתי היה מאמן במחלקת הנוער והרבה שחקנים עברו תחת ידו. זו גם הסיבה שמינינו את הנרי להיות עוזר המאמן. אנחנו מאמינים בהם, הם צריכים לייצג ולהביא לידי ביטוי דור חדש וזמנים חדשים במכבי נתניה".

מרין פגוע מנתניה

בלם מכבי נתניה בשלוש השנים האחרונות ואחד מהשחקנים האהובים במועדון ובעיר, לואיס מרין, עזב היום לפנות בוקר (שני) את המדינה וחזר למולדתו קוסטה ריקה, שם יצטרף לקבוצת נעוריו אלחוולנסה. מספר אוהדי נתניה חיכו לבלם בנמל התעופה ונפרדו ממנו בצורה מרגשת, אלא שמרין עצמו מאוכזב מהתנהלות המועדון שלא ליווה אותו לטיסה, לא נפרד ממנו ואפילו לא דאג לו לאמצעי תחבורה כדי להגיע לנתב"ג בשעות הקטנות של הלילה.

כמה שעות מוקדם יותר ערכה הקבוצה ארוחת פרידה מפוארת מלותר מתיאוס, שזכה למתנות ותשבוחות, ומהבלם המצטיין שכחו. "זו בושה שככה נפרדים משחקן שתרם המון לקבוצה והביא אותה שלוש פעמים ברצף לאירופה", סיפרו מקורביו של מרין. "כבר בשנה שעברה הוא רצה לחזור הביתה ונשאר רק כי הקבוצה והקהל יקרים לו, חבל שהיחס שהוא זכה לו בחזרה הוא כזה". מרין עלה לטיסה יחד עם בני משפחתו שעל פניו אכזבה רבה, כשטקס הפרידה היחידי שנערך עבורו היה ביוזמת אוהדי הקבוצה, כשאנשי הקבוצה כלל לא נפרדו ממנו.

תגובת מכבי נתניה: "הקבוצה נפרדה באופן אישי מלואיס מרין בשיחה מהבעלים, וכן נערך לו טקס במשחק הבית האחרון. צר לנו שבאתר וואלה מנסים להכפיש כל הזמן את המועדון ומתעסקים בשקרים ואי אמיתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully