וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: שיתוף פעולה בין מכבי חיפה לקרית טבעון

1.6.2009 / 14:36

ג'ף רוזן, הבעלים של סגנית אלופה, מעוניין להשקיע בקבוצה מהלאומית ולהפוך אותה לחממה שתקלוט שחקנים יהודים מהמחנה שלו במיאמי

הבעלים של מכבי חיפה, ג'ף רוזן, מעוניין בהשקעה בקבוצת הפועל קרית טבעון מהליגה הלאומית, כך פורסם בסוף השבוע האחרון במקומוני חיפה. לוואלה! ספורט נודע כי סכום ההשקעה, שצפוי לעמוד על חצי מיליון שקל, ייועד בהבאת שחקנים יהודים אמריקאים מהמחנה של רוזן שיערך בחודש הבא במיאמי, לחיזוק טבעון, ולאחר מכן אם ירשימו יוכלו לעבור לחיפה.

במסגרת ההסכם המתגבש בין רוזן לבין הנהלת טבעון, יוכלו בחיפה למשוך שחקנים מטבעון בכל עת, ולשלוח לקבוצה מהלאומית את שחקני הנוער שלהם על מנת שיחזקו את הקבוצה. רק בעונה האחרונה היו בסגל חיפה שני יהודים אמריקאים, טוד גולדן ותמיר גודמן, ובנוסף שיחק בקבוצה הסנטר בן סטרונג, שעשוי לשמש כזר של טבעון בעונה הבאה.

במסגרת ההסכם האחראי על ציוות השחקנים בטבעון יהיה מאמן חיפה אבי אשכנזי, כשיחתום על החוזה לעונה הבאה עם הקבוצה. בקריית טבעון, שסיימו את עונה החזרה שלהם ללאומית בעונה שעברה בצורה מוצלחת במקום השמיני, מרוצים מאוד משיתוף הפעולה שצפוי להביא לקבוצה לא מעט שחקנים בעלי פוטנציאל. מנגד, בהנהלת חיפה הסתייגו בתחילת מהרעיון אך שינו בהמשך דעתם, והבעלים האמריקאי של המועדון, שבדק את חוקיות העסקה באיגוד הכדורסל, עומד על שלו ובימים הקרובים צפויה טיוטת ההסכם להגיע לידיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully