וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו: "רוצה כדורגל התקפי"

מאמנה הטרי של מילאן מבטיח שיטות אימון מדעיות ושואף לתצוגות מהנות בסן סירו. דל נרי יאמן את סמפדוריה, קוואליארלה עבר לנאפולי

קרלו אנצ'ולטי סיים את הקדנציה בת שמונה השנים שלו בסן סירו כמאמן מילאן, במהלכה זכה פעמיים בליגת האלופות (2003 ו-2007). מחליפו הטרי לאונרדו כבר חושב על הדרך לפצח את ההגמוניה של אינטר על ידי שימוש מוגבר במדע ובשינויים הטכנולוגים, כדי להחזיר את מילאן לפסגה האיטלקית והאירופית.

מלבד תפקודו כמאמן בפועל, ישמור הברזילאי בן ה-39 על מרבית סמכויותיו כמנהל הטכני של הקבוצה. "אני מתכוון למנות שני עוזרים שיתמקדו בפן המדעי וינתחו אינפורמציות. אנשים ימשיכו לראות אותי עם חליפה ועניבה. "אני רוצה קבוצה שתשחק כדורגל מהיר, תניע כדור. זה הסגנון של מילאן והפילוסופיה הזו תימשך", שטח לאונרדו את מדיניותו בראיון ראשון כמאמן מילאן. "נשחק בשיטת 4-3-1-2, אבל אני עשוי לשנות בהמשך. אני רוצה לשחק כדורגל התקפי ומהנה".

הפילוסופיה של לאונרדו מזכירה קבוצה מסוימת, כזו שזה עתה זכתה בתואר משולש והותירה רושם עז על הכדורגל העולמי. "זה נורמלי לדבר על ברצלונה אחרי העונה הזו, אבל הסגנון שלי לא יהיה מבוסס על מישהו אחר. זה יהיה הסגנון האישי שלי". כשנשאל אם יש לו דרישות ספציפיות לגבי הרכש, השיב בחיוך: "ביקשתי את לאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו".

דל נרי יאמן את סמפדוריה

לא רק מילאן ערכה שינוי בעמדת המאמן לקראת העונה הבאה. סמפדוריה הודיעה כי לואיג'י דל נרי, שאימן בשנתיים האחרונות את אטאלנטה, יחליף את וולטר מצארי שהחליט לעזוב אחרי שנתיים בתפקיד. דל נרי בן ה-58 אימן בעבר את קייבו בהצלחה רבה, ונחשב למאמן מוערך בכדורגל האיטלקי. מחליפו באטאלנטה יהיה ככל הנראה דוידה בלארדיני, מאמן פאלרמו.

בנאפולי, לעומת זאת, יש כבר מאמן חתום בשם רוברטו דונאדוני, והוא התחיל לעבוד במרץ. הנאפוליטנים הבטיחו קיץ פורה ועמוס בהעברות מרעישות, ועשו את הסיפתח עם צירופו של חלוץ אודינזה ונבחרת איטליה, פאביו קוואליארלה, שחתם על חוזה לחמש שנים. ""אני שמח, זה בדיוק מה שרציתי. מדובר בחלום שהתגשם", אמר החלוץ שהבקיע העונה 13 שערי ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully