וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוטמן, לוזון, אל תבנו באירופה על טעויות שיפוט

החל מהעונה הבאה תערוך אופ"א ניסוי בליגה האירופית, כשהמשחקים ינוהלו ע"י חמישה שופטים. הפועל ת"א, מכבי נתניה ובני יהודה יהנו מהשינוי

החל מהשנה הבאה תחל אופ"א בניסוי מעניין ומיוחד במינו, במסגרתו לא פחות מחמישה שופטים ינהלו משחק. הניסוי ייערך במסגרתה של הליגה האירופית החדשה, שמחליפה את גביע אופ"א. שני השופטים הנוספים, מעבר לשלושה המוכרים, יעמדו משני צידי המגרש, ליד שערי הקבוצות, במטרה לעזור לשופט הראשי לראות ולקלוט התרחשויות הקורות באזור הרחבה.

חבר הדירקטוריון של פיפ"א, התאחדות הכדורגל העולמית, העלה את ההצעה כבר בשנה שעברה כתחליף לרעיון שהועלה לא מעט - שימוש בהילוכים חוזרים. אופ"א ביקשה להחיל את הניסוי הראשוני במשחקי מוקדמות אליפות אירופה עד גיל 19 של נבחרות סלובניה, הונגריה וקפריסין, והכריזה כי הניסוי נחל הצלחה רבה. נשיא אופ"א מישל פלאטיני תומך ברעיון, כאשר הצרפתי הביע התנגדות בעבר לשימוש בטכנולוגיה.

באופ"א ציינו כי זוג עיניים נוספות ליד כל רחבה, מלבד העזרה לשופטים, גם יביא שחקנים לידי כך שהם יבצעו פחות עבירות ברחבה, כמו תפיסות בחולצות שחקני היריבה, הפלות וצלילות. גם היכולת של השופט לקבוע פנדלים, קרנות וכדורים חופשים בסמוך לרחבה תגדל.

כאמור, הניסוי ייערך בליגה האירופית, כך שהוא יהיה גם רלוונטי לחלק מן הקבוצות הישראליות, הפועל תל אביב, מכבי נתניה ובני יהודה, שהבטיחו את השתתפותן בעונה הבאה במפעל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully