וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: התקדמות במשא ומתן עם לירן שטראובר

הצהובים החלו בשיחות עם שוער נתניה, מועמדותו של אוהד כהן ירדה מהפרק. אם טומאסיץ' ירצה להישאר, הוא יתבקש לקצץ בשכר

במכבי תל אביב עדיין ממתינים להודעתו של הבעלים אלכס שניידר על גובה התקציב בעונה הבאה. קיימת אפשרות שיו"ר המועדון אביב בושינסקי ימריא השבוע פעם נוספת לצפון אמריקה, אולם עד כה לא נתקבלה החלטה בנושא. ההערכות בהנהלה מדברות על כך שגם עד סוף השבוע הזה לא ייסגר סופית תקציב המועדון.

שוער מכבי נתניה, לירן שטראובר, הפך להיות אחד המועמדים המובילים לעמוד בשער הקבוצה בעונה הבאה. בשלב זה יורדת מהפרק מועמדותו של אוהד כהן לתפקיד. ממכבי תל אביב נמסר כי החלו שיחות עם שטראובר, אולם כעת ממתינים שהשוער יסכם את תנאי עזיבתו בנתניה. במידה והמשא ומתן עם שטראובר לא יצלח, מחזיקים בצוות המקצועי גם בשם של שוער זר שעשוי להגיע לקבוצה.

הבלם אבי יחיאל ושוער המשנה גיא סולומון הגיעו הבוקר (שני) לקרית שלום ונפגשו עם מנכ"ל הקבוצה עוזי שעיה. בפגישות דנו שני הצדדים בהמשך דרכם בקבוצה בעונה הבאה, זאת כיוון שהשניים מסיימים חוזה במועדון. מהקבוצה נמסר כי "השיחות עם השניים התנהלו ברוח טובה, ובכל מקרה הצדדים קבעו להידבר בשנית".

בשלב זה לא ברור עדיין האם יחיאל ישאר במועדון או שמא יחפש לעצמו אתגרים חדשים מחוץ לקרית שלום, לאחר ארבע עונות בצהוב. יחיאל מבוקש במספר קבוצות בליגת העל, אולם עד כה לא פתח במשא ומתן עם אחת מהן. במכבי ימתינו לקביעת התקציב הסופי על ידי הבעלים אלכס שניידר, בכפוף לשיתופו של משקיע נוסף הנמצא על הפרק, ואז תתקבלנה החלטות סופיות בנוגע לסגל השחקנים.

המגן חיים מגרלשווילי זומן אף הוא לפגישה עם המנכ"ל. בהנהלה הודו למגן על תרומתו לקבוצה במהלך העונה, כאשר בשלב זה יחזור השחקן לוויטסה ארנהיים ההולנדית בה יש לו חוזה גם לעונה הבאה. לגבי המשך דרכו הדברים תלויים בחוזהו בקבוצה ההולנדית.

החלוץ הצעיר מתן לוטטי קיבל הצעה לחוזה לחמש עונות, בדומה לחמשת חבריו, יותם פנסו, צחי סלוק, עודד אמיתי, ציון צמח ועומר ורד. לריף פרץ, אחד השחקנים הצעירים המוערכים ביותר על ידי הנהלה והצוות המקצועי, הוצע גם כן חוזה לחמש עונות, כאשר בקבוצה רואים בו את אחד מעמודי התווך של המועדון בשנים הקרובות.

כזכור, אמש הגיעו לפגישות הקשרים משה מישאלוב ויוסי שבחון, וכמוהם גם הקשר הליברי דולי ג'ונסון, שקיבל הודעה על כך שהוא משוחרר ורשאי לנהל משא ומתן עם קבוצות אחרות בארץ ובחו"ל. גם תום מנשרוב קיבל אישר לקבל משא ומתן עם קבוצות אחרות.

הבלם הבולגרי איגור טומאסיץ', שמחזיק באחד החוזים הגבוהים, צפוי גם הוא להיפגש בקרוב עם ההנהלה. אם טומאסיץ' ירצה להישאר בקבוצה, הרי שהוא יתבקש לקצץ משכרו הגבוה. טומאסיץ' יצא והצטרף לסגל נבחרת בולגריה, לקראת משחקה נגד אירלנד.

גם החלוץ הזמבי עמנואל מאיוקה המריא בלילה לדרום אפריקה, כדי להצטרף למחנה האימון של נבחרתו לקראת משחקה הקרוב נגד רואנדה.

עדכון ראשון: 12:30

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully