וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות: "אי הענותו של אסולין תפגע בו"

בהתאחדות לא אהבו את החלטת קשר ברצלונה שלא להצטרף למחנה האימונים של הנבחרת הצעירה. אסולין: ”זה פוגע לי בקריירה”

החלוץ גיא אסולין הודיע לראשי הנבחרת הצעירה כי הוא לא מתכוון להגיע לאימוני הנבחרת הצעירה לקראת המשחק מול נבחרת בולגריה. על פי גורמים בהתאחדות אסולין נימק את ההחלטה בכך שהדבר פוגע לו בקריירה שלו בברצלונה. גורם בנבחרת אמר: "כנראה שהשחקן מונע על ידי משפחתו. לא סביר שהוא יקבל החלטה כזאת לבד".

בהודעת רשמית של ההתאחדות לכדורגל, נאמר: "גיא אסולין זומן למחנה האימונים של הנבחרת הצעירה, אך בשיחת טלפון של אביו עם מנהל הנבחרת אלי רוזן, הבהיר האב כי ברצונו שגיא יקבל ימי מנוחה ולא יצטרף לנבחרת. ההתאחדות לכדורגל לא קיבלה כל בקשה מברצלונה לשחרר את השחקן מהמשחק הקרוב או מהמחנה. מנהל הנבחרת הבהיר לגיא אסולין כי אי הענותו עלולה לפגוע בהמשך הקריירה הבינלאומית".

המאמן מוטי איוניר הגיב גם הוא: "זה מאכזב, חבל שזו הבחירה של משפחת אסולין. קשה לי להאמין שגיא יסרב לשחק בנבחרת, בעיקר כשהוא אמור לשמש דוגמה להרבה צעירים שרוצים לראותו בנבחרת. בכל מקרה, אנו מתכוננים במלוא המרץ וכמו שהתגברנו בעבר על חסרונו של שחקן זה או אחר, נעשה זאת גם הפעם".

אחרי התיקו 1:1 המאכזב עם נבחרת קזחסטן שפתח את קמפיין מוקדמות אליפות אירופה 2010, פרסם היום (שני) מאמן הנבחרת, מוטי איוניר, את הסגל לקראת מחנה האימונים בנס ציונה, שכאמור לא כלל את אסולין.

מהסגל שוחרר מאור בוזגלו הפצוע, וכרגע לא ברור האם יוכל לשחק במשחק החשוב נגד הבולגרים. אחרי איבוד הנקודות מול קזחסטן החלשה, תנסה הנבחרת של איוניר לנצח במשחק החשוב (10.6.09), בנסיון לשמור על הסיכוי לראשות הבית. השמות הבולטים שכן מופיעים בסגל שפרסם איוניר הם בירם כיאל, אלמוג כהן וטוטו תמוז. אלי זיבוב, שחקנה הצעיר של לבסקי סופיה, קיבל זימון בכורה לסגל.

הסגל המלא: בוריס קליימן (הפועל כפ"ס), דניאל ליפשיץ (מכבי נתניה), אריאל הרוש (בית"ר ירושלים); רן אבוקרט (הפועל חיפה), ביבראס נאתכו (הפועל ת"א), לירוי צעירי (בני יהודה ת"א), אייל גולסה (מכבי חיפה), בירם כיאל (מכבי חיפה), אלמוג כהן (מכבי נתניה), אבי ריקן (הפועל פתח תקווה); אלי זיזוב (לבסקי סופיה), טוטו תמוז (בית"ר ירושלים), טל בן חיים (מכבי פ"ת), עומר דמארי (מכבי פ"ת), דודי ביטון (הפועל רעננה), תומר סויסה (קרית שמונה), מוחמד גדיר (מכבי חיפה).

פרסום ראשון 11:36
פרסום אחרון 16:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully