וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאנו: "אין הון בעולם שיכול להחליף את האושר הזה"

החלוץ הברזילאי, ששב לשחק לאחר חודשיים במדי פלמנגו בה החל את הקריירה, כבש שער ב-1:2 על אתלטיקו פראננשה. "אחזור למיטבי"

הקריירה שלו ידעה הרבה מאוד עליות ומורדות, והלילה (בין ראשון לשני) היא ידעה שיא נוסף. החלוץ הברזילאי אדריאנו שב לשחק לאחר חודשיים שלא דרך על המגרשים ואף הבקיע שער בניצחון של קבוצתו החדשה-ישנה, פלמנגו, 1:2 על אתלטיקו פראננשה אל מול קהל של 72 אלף צופים.

אדריאנו, שחזר לקבוצה בה החל את הקריירה, יש שיאמרו מפוארת, השלים 90 דקות מלאות, אולם לאחר המשחק הוא הודה שהוא לא ממש הרגיש כשיר למשחק מלא לאחר חודשיים בהם לא שיחק.

"כשאני מרגיש טוב ואני שמח, זה לא משנה אם אני כשיר במאת האחוזים", אמר אדריאנו בתום המשחק. "הדבר החשוב מבחינתי הוא לשחק בפלמנגו שוב, להבקיע שער ולנצח את המשחק. אין שום הון בעולם שיכול לקנות את האושר הזה.

"האושר בחיים חזר לי מחדש", הוסיף הברזילאי. "אני חושב שזו הייתה הופעה טובה אבל אני יכול ליותר. צעד-צעד, עם הקרבה ונחישות, אני אחזור למיטבי".

כזכור, אדריאנו עזב את אינטר באפריל, לאחר ששני הצדדים הגיעו להסכמה משותפת. אדריאנו היה שותף לשער הראשון של פלמנגו, כשמגן פראננשה אנטוניו קרלוס הבקיע שער עצמי. שתי דקות בתוך המחצית השנייה הגיע הרגע הגדול של אדריאנו, שנגח את השני של פלמנגו לאחר הגבהה של לאונדרו מורה. בדקה ה-69 רפאל מורה צימק לאורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully