וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נדבד: "אני פורש שלם עם עצמי"

הקשר הצ'כי של יובה תלה את הנעליים בגיל 36, ואמר בתום ה-0:2 על לאציו: "זה היה המשחק האחרון שלי, אני יכול להפסיק לרוץ עכשיו"

פסטיבל פאולו מאלדיני גנב קצת תשומת לב מפרישתו של פאבל נדבד. הצ'כי המצוין, שהיה במשך שנים המנוע של יובנטוס במרכז השדה, תלה את הנעליים בגיל 36. "זה הכל, אני יכול להפסיק לרוץ עכשיו", אמר נדבד, שלבש את מדי הזברה בשמונה השנים האחרונות. בימים האחרונים נפוצו שמועות כי נדבד יחזור לשנת פרישה בלאציו, הקבוצה ממנה עבר ליובה, אבל הצ'כי הבהיר בראיון ל"סקי איטליה" שהוא לא עובר לשום מקום. "אני חושב שזהו, זה היה המשחק האחרון שלי, עכשיו אני אבלה עם המשפחה".

"זה היה יום קשה בשבילי, אבל גם שמח", אמר נדבד בתום הניצחון 0:2 של יובנטוס על לאציו, במחזור הנעילה של העונה. "הרגשתי את האהבה מהקהל והחברים לקבוצה ואני מודה להם. אני פורש שלם עם עצמי, כי אני יודע שעשינו דברים גדולים ביחד".

נדבד חתם ביובנטוס ב-2001, אחרי ששיחק בלאציו וזכה איתה בגביע האיטלקי (1998), גביע אירופה למחזיקות (1999) ואליפות איטליה (2000). נדבד זכה יחד עם הביאנקונרי בשתי אליפויות (2002, 2003) ושני גביעים (2002, 2004) והעפיל עמה לגמר ליגת האלופות (2003) נגד מילאן. נדבד לא השתתף באותו גמר בשל צבירת כרטיסים צהובים, ויובנטוס נוצחה בפנדלים. באותה עונה הוכתר נדבד לשחקן השנה באירופה. בתום עונת 2006 יובנטוס ונדבד זכו באליפות, אך היא בוטל בשל פרשת הקאלצ'יופולי והקבוצה הורדה ליגה, ושיחקה בליגה השנייה לראשונה בתולדותיה. נדבד הוכיח נאמנות לגברת הזקנה, ועונה אחר כך שב עמה לסרייה A.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully