וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון שומר את הקלפים צמוד לחזה

הפורוורד של קליבלנד סירב להתייחס להארכת חוזהו בקבוצה, ודיבר רק על העונה הקרובה: "אנחנו רוצים להשתפר". מקגריידי נותח בכתפו

ההפסד לאולרנדו בגמר המזרח סדק את התדמית המושלמת של לברון. הפורוורד, שהוכתר כ-MVP של העונה, סיפק מספרים מדהימים לאורך הפלייאוף ונהנה מאהבה והערכה, קצת איבד את זה אחרי המשחק השישי נגד המג'יק. בסיום ההפסד (103:90) ששלח את הקאבס הביתה, לברון לא לחץ ידיים לשחקני אורלנדו, מיהר להתקלח ולא הופיע למסיבת העיתונאים. בארצות הברית היו מי שטענו כי ההתנהגות הזו לא ספורטיבית, ופתאום ג'יימס נראה עדיין מלך, אבל קצת יותר אנושי.

ההפסד בגמר המזרח חידש את חרושת השמועות על מעבר אפשרי של ג'יימס לקבוצה אחרת בתום חוזהו ב-2010, אבל לברון הודיע שהוא לא מתכוון לעזוב את אוהיו כל כך מהר. "אני מרגיש מצוין לגבי המצב. אני רוצה להשתפר, אנחנו רוצים להשתפר כקבוצה. אני חושב שעשינו התקדמות גדולה מאז שהפסדנו לבוסטון במשחק השביעי בשנה שעברה, ואני מקווה שנתקדם גם בעונה הבאה". כשג'יימס נשאל אם יאריך את חוזהו בקבוצה, הוא השיב שלא חשב על זה עד כה. קליבלנד תוכל להציע ללברון הארכת חוזה ב-18 ביולי, ואז אולי יתפזר מעט הערפל סביב עתידו של הפורוורד.

* גארד יוסטון רוקטס טרייסי מקגריידי עבר ביום שבת ניתוח שני השנה, הפעם בכתפו, לאחר שנותח כמה חודשים קודם לכן בברכו. הג'נרל מנג'ר של יוסטון, דריל מורי, אמר: "הניתוח לא היה מאוד הכרחי, אבל עדיף שטרייסי יפתח את העונה נקי מכאבים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully