וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מנואל פלגריני מאמן ריאל מדריד

פלורנטינו פרז נכנס רק בחצות לתפקידו כנשיא המועדון, וכבר החתים את הצ'יליאני מנואל פלגריני כמאמן. ואלדנו וזידאן קיבלו תפקידים מקצועיים

מנואל פלגריני חתם היום (שני) בריאל מדריד לשנתיים, הודיעה בערב הנהלת המועדון. פלגריני יוצג רשמית במסיבת עיתונאים ביום שלישי בצהרים. כבר בבוקר פרסם עתיון "מארקה" את הידיעה, אך הנהלת ריאל חיכתה עד הערב על מנת לאשר את הפרסום. המאמן הצ'יליאני שהדריך את ויאריאל החל מעונת 2004/5, עמד בראש רשימת המועמדים המובילים לרשת את חואנדה ראמוס על הקווים בסנטיאגו ברנבאו. לאחר מינויו של פלורנטינו פרז לנשיא, הוא לא חיכה הרבה והחתים לשנתיים את פלגריני, שיוצג על ידי חורחה ולדאנו שימונה למנהל הספורטיבי של המועדון. עוד אחד שזכה למינוי הוא זינדין זידאן, שישמש יועץ מיוחד לנשיא פרז.

ויאריאל לא ויתרה מהר ופרז היה צריך לעבוד שעות נוספות כדי לשכנע את יו"ר המועדון פרננדו רואיג כדי שישחרר את פלגריני מהחוזה שהיה לו בקבוצה. הלבנים מבירת המדינה נאלצו לשלם סכום של ארבעה מיליון יורו על מנת לשחרר את המאמן מחוזהו בצוללת הצהובה.

עוד לפני החתמתו של פלגריני, דקה אחרי חצות בלילה שבין ראשון לשני, הוכרז בצורה רשמית כי פלורנטינו פרז הוא הנשיא החדש של ריאל מדריד מבלי שנערכו בחירות לנשיאות המועדון.

הדד-ליין להגשת מועמדות לבחירות לנשיאות היה עד ה-1 ביוני, ובגלל שפרז ניצב לבד במערכה, לאחר ששלושת המועמדים האחרים משכו את המועמדות שלהם, הוא הוכתר למעשה ללא התמודדות. בהודעה שהוציא מועדון הפאר הספרדי נכתב: "חבר המנהלים של ריאל מדריד מודיע, לפי חוקת המועדון כי פלורנטינו פרז, שנשאר מועמד יחיד בבחירות לנשיאות יכהן כנשיא החדש".

ארכיטקט פרוייקט הגלאקטיקוס ייכנס לתפקידו בצורה רשמית היום ויוצג בצהריים בסנטיאגו ברנבאו, כאשר הוא חוזר לשם לקדנציה שנייה, לאחר שאת הקדנציה הראשונה שלו עשה בין השנים 2000-2006. פרז, שעוד לפני שנבחר, החל במשא ומתן במגעים עם מאמנים ושחקנים מתכוון לא לנוח ולהנחית במהרה מספר כוכבים גדולים, כששמותיהם של קאקה, כריסטיאנו רונאלדו ופרנק ריברי כבר עלו פעמים רבות.

פרז: "ריאל צריכה מהפכה שתחזיר את ההתרגשות למועדון"

"העידן הזה מייצג דור חדש", אמר פרז בראיון שנתן יממה קודם לכן לעיתון הקטלאני 'אל פאיס'. "אנחנו צריכים לבנות ולהחיות מחדש את הקבוצה. ריאל מדריד צריכה מהפכה שתחזיר את ההתרגשות למועדון", אמר הנשיא, שהוסיף גם כי הטרבל בו זכתה העונה ברצלונה רק מגביר את המוטיבציה שלו.

"אנחנו צריכים לשאוף לגרות את האוהדים מחדש עם קבוצה גדולה שתהיה מבוססת על שחקנים נהדרים - ספרדים, זרים ושחקנים צעירים של האקדמייה של המועדון", אמר הנשיא. "ההיסטוריה של ריאל מדריד מחייבת אותנו להחזיק תמיד בשחקנים הכי טובים בעולם ובספרד. כמו כן, אנחנו צריכים לשפר את המצב הכלכלי של המועדון".

שבים לעידן הגלאקטיקוס

כאמור, הקדנציה הראשונה של פרז החלה בשנת המילניום לאחר שניצח בבחירות את הנשיא המכהן לורנצו סאנז, ששיער שזכייה בשני גביעי אירופה (1998 ו-2000) יביאו לו את הניצחון.

החתמה הגדולה הראשונה והדי סנסציונית של פרז הייתה של לואיס פיגו, אותו העביר מהיריבה הגדולה ברצלונה. במהלך שש שנות כהונתו כנשיא המשיך פרז במדינית של הנחתת כוכב גדול בקנה מידה בינלאומי בכל קיץ. הוא עשה כך עם זינדין זידאן בקיץ 2001, רונאלדו ב-2002 ודייויד בקהאם שנה מאוחר יותר.

תחילת הקדנציה שלו לאחר שניצח בקבוצה בישרה טובות. לאחר ארבע שנים ללא אחת כזאת, זכתה ריאל מדריד באליפות (2001), כשעונה לאחר מכן זכתה ריאל שוב בליגת האלופות (2002) והשלימה זכייה שלישית בחמש שנים ותשיעית בהיסטוריה של המועדון. ב-2003 זכה המועדון באליפות נוספת. אולם מאז החלה ההדרדרות של מועדון הפאר מעיר הבירה. ריאל לא זכתה בתואר חשוב, כאשר קרנה של ברצלונה באותן שנים החלה להאיר. בפברואר 2006 עזב פרז את המועדון לאנחות. קצת יותר משלוש שנים לאחר מכן שב פרז לכס בשביל להחזיר עטרה ליושנה לאחד המועדונים הגדולים בספרד ובעולם.

עדכון ראשון: 1/6/09 8:45

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully