וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוגואה: "אף אחד לא האמין שזה יקרה"

מאמן בטיס תיאר את תחושתו אחרי שירד ליגה: "יום עצוב, אין צדק בכדורגל". עיתון במאיורקה הכתיר את אוואט כהחתמת השנה במועדון

אם בצמרת הספרדית הייתה העונה רק מראית עין של תחרות, הרי שבתחתית הכל בער עד לרגע האחרון. במרכזו של מחזור הסיום ב"לה ליגה" עמד המאבק נגד הירידה בין ויאדוליד, חטאפה, אוסאסונה, ריאל בטיס וספורטינג חיחון. אוסאסונה גברה על ריאל מדריד 1:2, חיחון ניצחה 1:2 את רקראטיבו ובטיס, שסיימה בתיקו 1:1 עם ויאדוליד, הייתה זו שירדה לליגה השנייה בתום דרמה גדולה. האנדלוסים החליפו מאמן ומינו את חוזה מריה נוגואה במקומו של פאקו צ'אפרו, בתקווה שזה ישאיר אותם בליגה, אך תקוות לחוד ומציאות לחוד. "זה יום עצוב, וראינו שוב שאין צדק בכדורגל", אמר חוזה מריה נוגואה על ירידת הליגה של בטיס. "אף אחד לא האמין שזה יקרה, שלא ננצח את ויאדולי, ואני חושב שהגיע לנו. עבדנו, דחפנו, רצנו ונלחמנו, אבל זה לא היה מספיק". הגיבור הטרגי של בטיס הוא חלוצה ריקרדו אוליביירה. הברזילאי כבש את השער היחיד שלה בתיקו עם ויאדוליד, אבל הפך בכל זאת לסוג של קבלן ירידות, כאשר הוא רושם ירידה שנייה רצופה בתוך שנתיים. בעונה שעברה הוא עשה זאת עם סארגוסה. בטיס, ששיחקה לפני מספר עונות בליגת האלופות, ירדה בעונת 1999/2000 לליגת המשנה, אך חזרה תוך עונה אחת. כעת, אחרי הירידה הלא נעימה, היא תקווה לעשות זאת שוב במהרה.

חטאפה, שסיימה עם אותו מספר נקודות כמו זה של בטיס (42) נשארה בליגה בזכות יחס שערים טוב יותר, ומאמנה מיצ'ל סבור כי הגיע לשחקניו להשיאר בליגה הראשונה. "אני מאושר, באופוריה. שמרנו על הדריכות ברגעים האחרונים והקובעים", אמר. בתחילת העונה ספורטינג חיחון רשמה תוצאות איומות, וסומנה כיורדת הבטוחה, אבל ההמשך היה טוב יותר, וגם מאמנה מנואל פרסיאדו הרשה לעצמו סוף סוף לשחרר אנחת רווחה. "בכדורגל, מי שרוצה יותר בסוף משיג את זה", אמר במסיבת העיתונאים, "ברגעים הכי קשים, האוהדים שלנו נתנו לנו דחיפה".

מאמן אוסאסונה, חוזה אנטוניו קמאצ'ו אמר כי לא חש לחץ או מתח, גם כשקבוצתו פיגרה נגד ריאל מדריד. "ראיתי שהקבוצה מסוגלת לנצח", אמר קמאצ'ו, "עמדנו במשימה, זה חשוב כי בשתי העונות האחרונות אנחנו עסוקים בהישרדות".

מאיורקה מפרגנת לאוואט

מאיורקה, קבוצתו של דודו אוואט, סיימה את העונה במקום התשיעי, והיא יכול להיות שמחה בחלקה, אחרי שבחלקים נרחבים של העונה היא הייתה בתחתית, וסומנה כאחת שתילחם נגד הירידה. העיתון "דיאריו דה מאיורקה" סיכם את העונה של הקבוצה, והכתיר את אוואט כהחתמה של העונה במועדון: "אוואט סיפק ביטחון גדול להגנה מאז הגיע בחלון ההעברות, וייצב אותה".

אוואט עבר לשורות מאיורקה מדפורטיבו לה קורוניה, אחרי המחזור ה-16 בליגה הספרדית. אוואט חתם לארבע שנים במועדון, וב-21 משחקיו בקבוצה ספג 19 שערים (ממוצע של 0.9 שערים למשחק). לשם השוואה, ב-16 המשחקים הראשונים של העונה, ספגה מאיורקה 29 שערים, ממוצע של 1.81 למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully