וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן וואלאס: "יש סיכוי טוב מאוד שזו היתה העונה האחרונה שלי"

אחרי עונה מלאת פציעות ואכזבות, עשוי להודיע בקרוב בן וואלאס על פרישתו מכדורסל. אורלנדו תנסה להכשיר את ג'אמיר נלסון לסדרת הגמר

ההדחה בגמר המזרח לאורלנדו עשויה להתברר כמשחקו האחרון של בן וואלאס כשחקן מקצועני בליגה הטובה בעולם. "אני הולך לשבת כעת עם המשפחה שלי, לשקול את כל האופציות ולקבל החלטה. שום דבר לא ודאי, אבל יש סיכוי טוב מאוד שזו היתה העונה האחרונה שלי", אמר וואלאס אחרי הדחתה של קליבלנד בטרם עת. לביג בן חוזה בן 14 מיליון דולר לעונה הבאה, חוזה אותו ייתכן וראשי הקאבלירס יחליטו לקנות. "צריך להשקיע המון עבודה כדי להיכנס חזרה לרוטציה, וזה קשה. המשחק שייך לצעירים", הוסיף וואלאס.

הסנטר, שהיה שותף לאליפות הגדולה של דטרויט בשנת 2004, לא הצליח לשחזר בשנים האחרונות את יכולתו הנהדרת מהתקופה בעיר המכוניות, ובסדרה נגד אורלנדו היה ניכר הדבר עוד יותר, כשוואלאס - בזמנו, אחד השומרים הטובים בליגה - היה נראה כמו הצל של עצמו במפגשים עם דוויט הווארד. לזכותו, ייאמר שגם שומרים צעירים וטובים יותר התקשו, ועוד יתקשו עם סופרמן העונה.

ואם באורלנדו עסקינן, אז הסיפור הגדול ביותר ביממה האחרונה בפלורידה מגיע מכיוונו של רכז הקבוצה הפצוע, ג'אמיר נלסון. על הנייר, הפציעה הקשה שעבר הרכז בפברואר היתה אמורה לגמור לו את העונה, אלא שהקמפיין הסופר-מוצלח של קבוצתו, כמו גם קצב החלמתו המהיר מהרגיל, עשוי להביא לכך שהמג'יק יקבלו שחקן נוסף לרוטציה שלהם בסדרת הגמר נגד הלייקרס. נלסון צפוי לעבור בדיקת MRI בימים הקרובים, ולאחריה ייקבע באופן סופי האם יוכל ליטול חלק בסדרה, או שמא ישוב לפרקט רק בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully