וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה: סטטוס-קוו בצמרת

לאנוס ניצחה 1:2 את סן לורנצו ונותרה בפסגה, כאשר ולז (0:1 על חוחוי) והורקאן (1:2 על באנפילד) נושפות בעורפה, שלושה מחזורים לסיום

שלושה מחזורים לסיום העונה וכבר אפשר להגיד בפה מלא שזו לא העונה של הגדולות בארגנטינה. של אף אחת מהן. מי שתתחרנה על תואר אליפות הקלאוסורה של 2009 הן לאנוס, שעשתה היסטוריה עם תואר ראשון ב-2007, ולז סרספילד, שלא זכתה באליפות כבר ארבע שנים והורקאן המפתיעה, שרוצה אליפות שנייה בתולדותיה, אחרי הקודמת ב-1973.

במחזור ה-16 נשמר הסטטוס-קוו בצמרת. לאנוס נותרה בפסגה בזכות 1:2 על סן לורנצו של דייגו סימאונה, ולז מפגרת אחריה בנקודה אחרי ניצחון 0:1 במשחק חוץ מול חימנסיה חוחוי, ואילו הורקאן רחוקה שתי נקודות מהפסגה, לאחר שניצחה גם היא 1:2 את באנפילד. קולון גברה 1:3 על גודוי קרוז והיא רביעית.

לאנוס - סן לורנצו 1:2

ניצחון שלישי רצוף לגרנאטה, למרות משחק פושר שהסתיים בצורה טובה עם קצת עזרה מהשופט. אדוארדו סאלביו הצעיר כבש בדקה ה-8, אבל שער עצמי של הבלם אמיר פאסיולי קבע שיוויון בדקה ה-64. אלא שבדקה ה-78 קיבלה לאנוס פנדל מפוקפק, והחלוץ פפה סאנד דייק מהנקודה הלבנה בדרך לצירוף שלוש נקודות נוספות למאזן.

חימנסיה חוחוי - ולז סרספילד 1:0

ריקרדו גארקה וחניכיו לא נתנו ללאנוס לתפוס מרחק, כאשר התארחו ויצאו עם הנקודות ממגרשה של חוחוי, שנמצאת עם רגל וחצי בליגה השנייה. אחרי מחצית מאופסת, הגיע ג'ונתן כריסטלדו הצעיר והכריע את המשחק בנגיחה בדקה ה-50. עכשיו הכוח בידיים של ולז, שכן היא תפגוש את לאנוס במחזור הלפני אחרון ואת הורקאן במחזור הסיום.

הורקאן - באנפילד 1:2

הקבוצה הנמרצת של אנחל קאפה עשתה את העבודה במשחק הביתי מול באנפילד, למרות שנקלעה לפיגור בדקה ה-29 משער של סבסטיאן פרננדז. מריו בולאטי (44) ופטריסיו טוראנסו (76) הפכו את התוצאה בשערים נהדרים והעלו את מפלס האושר בפארק פטריסיוס. חוליו דבאקה (67) הורחק משורות באנפילד.

גודוי קרוז - קולון 3:1

עוד אחת מהפתעות העונה היא קולון, ובעיקר חלוצה הוותיק אסטבן "ביצ'י" פוארטס, שבמשחק במנדוזה העלה את מאזנו בקבוצה למאה שערים. פוארטס בן ה-36, שערך הופעת בכורה במדי ארגנטינה במשחק הידידות מול פנמה, כבש צמד בדקות 25 ו-49, כשחרמן ריברולה נעץ את השלישי בתוספת הזמן. לאנדרו קארוסו, שיעבור בעונה הבאה לאודינזה האיטלקית, צימק עבור גודוי קרוז.

בוקה ג'וניורס - סן מרטין 0:3

הבוסטרוס מקווים רק לסיים את הקלאוסורה בטוב. אוהדי הקבוצה נהנו משלושה שערים של צמד החלוצים, מרטין פאלרמו (35, 78) ורודריגו פלאסיו (76).

משחקים נוספים:

אינדפנדיינטה - רוסאריו סנטרל 1:3
לאינדפנדיינטה: דניאל מונטנגרו (14, 66 ו-80). לסנטרל: אמיליו סלאז'ה (90)

ניואל'ס אולד בויס - ארסנאל 1:1
לניואל'ס: מאורו פורמיקה (16). לארסנאל: סרחיו סנה (11)

טיגרה - אסטודיאנטס 0:2
קרלוס לונה (55) נסטור אז'לה (68)

חימנסיה לה פלאטה - ראסינג קלאב 0:0

ארחנטינוס ג'וניורס - ריבר פלייט 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully