וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוסיה: צסק"א מוסקבה זכתה בגביע

ניצחה בגמר 0:1 את רובין קאזאן משער בתוספת הזמן. וורסקלה הפתיעה את שחטאר עם 0:1 בגמר האוקראיני, לבסקי סופיה אלופת בולגריה

אחרי שזכתה באליפות רוסיה לפני מספר חודשים, קיוותה רובין קאזאן להביא לאוהדיה תואר נוסף, אך היא הפסידה הערב (ראשון) בגמר הגביע 1:0 לצסק"א מוסקבה, שמצידה הניפה את הגביע בפעם השנייה ברציפות. צסק"א שיחקה החל מהדקה ה-13 בעשרה שחקנים לאחר הרחקה של פאבל מאמייב, אבל השוער הנהדר איגור אקינפייב השאיר אותה במשחק, ויבגני אלדונין הוותיק כבש את שער הניצחון בתוספת הזמן.

באוקראינה, שחטאר דונייצק, מחזיקת גביע אופ"א הטרייה, נוצחה 1:0 במשחק הגמר על ידי וורסקלה הצנועה. הקבוצה של מירצ'ה לוצ'סקו נכנעה לשער של ואסילי סאצ'קו בדקה ה-51 ואיבדה בהמשך את פרננדיניו בכרטיס אדום. עבור נציגת פולטאבה מדובר בתואר היסטורי והיא תשחק בעונה הבאה בליגה האירופית.

לבסקי סופיה, אותה מאמן שחקן עירוני אשדוד ובית"ר תל אביב בעבר, אמיל ולב, זכתה באליפות בולגריה בפעם ה-26 בתולדותיה והבטיחה את מקומה במוקדמות ליגת האלופות. לבסקי הסתפקה בתיקו 1:1 מול מיניור פרניק במחזור הלפני אחרון, אבל רק הגדילה את הפער מצסק"א סופיה שהפסידה 1:0 לליטקס לובץ'. "אני מאושר כי הבטחנו את התואר לעיני הקהל שלנו", אמר ולב המאושר בסיום. "היינו הטובים ביותר בליגה ואנו ראויים לתואר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully