וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהמי לא ימשיך כמאמן עפולה

31.5.2009 / 20:37

בפעם השנייה ברציפות מעלה המאמן קבוצה לליגת העל אך לא זוכה לאמן אותה בליגה הראשונה. בלינקו, ברקוביץ', מינץ ואלי רבי מועמדים להחליפו

הפועל עפולה, העולה החדשה לליגת העל, הודיעה הערב (ראשון) כי מאמנה בעונה החולפת שרון אברהמי, לא ימשיך עם הקבוצה לליגה הראשונה. בהודעה שהוציאה הקבוצה נאמר: "אנחנו מודים לשרון על התרומה שלו לעלייה לליגת העל, ומאחלים לו בהצלחה בהמשך דרכו". אברהמי, שלא החזיק בחוזה לעונה הבאה, רשם העונה עלייה שנייה ברציפות לליגת העל, אחרי שעשה כך גם עם עירוני קרית אתא בעונה שעברה, אך בפעם השנייה ברציפות לא קיבל את המושכות לאימון בליגת העל.

בשבועיים הקרובים יוחלט בקבוצה מהעמק מי המאמן שיקח את הקבוצה לעונה הבאה. בין השמות שעלו כאפשרות הם רובי בלינקו, מאמן עירוני אשקלון, עופר ברקוביץ', חנוך מינץ ואלי רבי, מאמן נבחרת הנשים, שהודיע כי יהיה מעוניין לאמן העונה קבוצת גברים. הקבוצה צפויה להעמיד תקציב שיבוסס ברובו על מימון מעיריית עפולה. סגל הקבוצה שיגובש בזמן הקרוב צפוי להיות בנוי על שחקנים תוצרת בית, כשבין המועמדים לחזרה לעפולה הם גוני יזרעאלי וגור פורת שהובילו את הקבוצה אל המקום השביעי בליגת העל בעונת 2006/7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully