וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוברדוביץ': "חזרנו לנקודת המוצא"

מאמן פנאתינייקוס מוכן לקראת המשחק הרביעי בסדרת הגמר מול אולימפיאקוס (1:2), כשניצחון ביתי יסדר לקבוצתו טרבל שני בהיסטוריה

ביוון, ובמיוחד בצד הירוק של אתונה, סופרים את השעות לקראת המשחק הרביעי מחר (שני, 21:30) בסדרת הגמר בין פנאתינייקוס לאולימפיאקוס, כאשר המצב כעת הוא 1:2 לזכות פאו, אלופת אירופה המכהנת שרוצה לעשות טרבל בפעם השנייה בהיסטוריה.

"אנחנו רוצים לסיים את הסדרה לעיני הקהל הביתי ולחגוג אליפות", אמר הפורוורד קוסטאס צרצאריס. "אין יותר מדי מה להגיד לפני משחק כזה, אנחנו פשוט צריכים לשים לב לטעויות שעשינו במשחק הקודם ולדאוג שלא יקרו שוב. אם לא נעשה זאת, נהיה בבעיה". "המשחק הביתי הוא יתרון עבורנו, כי הקהל יעניק לנו את כל התמיכה הדרושה", הוסיף המאמן ז'ליקו אוברדוביץ'. "חזרנו לאותה נקודת מוצא ממנה הגענו למשחק הקודם - ניצחון ואנחנו אלופים. נצטרך לשחק הפעם הרבה יותר טוב".

במשחק הקודם הוכיחה אולימפיאקוס אופי וניצחה 70:74 כדי להשאיר את הסדרה בחיים. כעת רוצים שחקניו של פנאיוטיס ינאקיס, שלא ימשיך בקבוצה בעונה הבאה, לגרור את הסדרה למשחק חמישי, אותו יארחו בהיכל השלום והאחווה ללא קהל. תיאו פאפאלוקאס, הגארד המצוין של אולימפיאקוס, עשוי לעלות לשחק על אף הפציעה ברגלו. הרכז לא התאמן עם חבריו, אך הודיע כי הוא מוכן לקחת את הסיכון ולעזור לקבוצה כשכל העונה מוטלת על הכף. ינאקיס היה מרוצה מיכולתו של מילוש תיאודוסיץ', ומעדיף להשתמש בפאפאלוקאס רק במידת הצורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully