וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דניס מנצ'וב זכה בג'ירו ד'איטליה

הרוכב הרוסי החליק קצת לפני קו הסיום בקטע ה-21 והאחרון, אך התעשת מהר ורכב לניצחון בטור היוקרתי של ארץ המגף. די לוקה סיים שני

רוכב האופניים הרוסי דני מנצ'וב זכה היום (ראשון) בג'ירו ד'איטליה. מנצ'וב נפל מאופניו לקראת סופו של הקטע ה-21 והאחרון בטור, אולם חרף ההחלקה הדרמטית על הכביש הוא הצליח להתאושש, קם ורכב לניצחון. מנצ'וב, שהזכייה שלו בארץ המגף מצטרפת לשני תארים מהטור הספרדי (2005, 2007), הוביל במירוץ החל מהקטע ה-12. הפעם האחרונה בה זכה רוכב רוסי בג'ירו הייתה לפני 13 שנים, ב-1996, אז עשה זאת פאבל טונקוב. לאנס ארמסטרונג, שבעבר היה טורף את המשפתתפים בטור דה פראנס, סיים את הטור באיטליה רק במקום ה-12 הכללי.

הרוכב הרוסי של קבוצת ראבובנק נראה בטוח לפני הקטע האחרון של הטור, קטע של 14.4 קילומטרים, כשהוביל במרווח של 20 שניות על היריב העיקרי שלו, דנילו די לוקה המקומי. הקהל האיטלקי דחף את לוקה, ואף קיווה שההחלקה של מנצ'וב עקב הגשם שפקד את הטור ביומו האחרון תעכב אותו ואולי תעביר את הניצחון ללוקה, מה שכידוע לא קרה בסוף.

איגנטס קונבאלובס הליטאי מקבוצת קרבלו ניצח את הקטע האחרון של הטור, כשקבע זמן של 18:42 דקות. בראדלי וויגינס הבריטי מג'רמין סיים שניה אחת אחריו. מנצ'וב עצמו סיים את הקטע במקום התשיעי, 24 שניות אחרי הליטאי. די לוקה סיים במקום ה-17, 45 שניות אחרי הראשון.

הדירוג הכללי:

1. דניס מנצ'וב (רוסיה/ראבובנק) 86:03:11 שעות
2. דנילו די לוקה (איטליה/לפר) 41+ שניות
3. פרנקו פליזוצי (איטליה/ליקוויגז) 1.59+ דקות
4. קרלוס סטרה (ספרד/קרבלו) 3.46+ דקות
5. איבן באסו (איטליה/ליקוויגז) 3.59+ דקות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully