וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיבק: "עשינו עונה מדהימה"

31.5.2009 / 18:39

אחרי שזכה עם אמסטרדם באליפות הולנד, התפנה אריק שיבק לסכם: "בשבועיים הקרובים אחליט לאן אלך". ברצלונה עלתה ל-0:1 על מלאגה בספרד

אחרי שמולי קצורין זכה אמש (שבת) באליפות צ'כיה עם נימברוק, השלים הערב אריק שיבק עונה מוצלחת נוספת בהולנד, כשזכה גם הוא בתואר האליפות המקומי עם קבוצתו, אמסטרדם. המאמן הישראלי וקבוצתו הגיעו למשחק השביעי בסדרת הגמר כשהתוצאה בינם ובין דן בוש עומדת על 3:3, והציגו כדורסל עדיף כבר מהפתיחה. אמסטרדם עלתה ליתרון דו-ספרתי עוד ברבע הראשון, והשכילה לשמור עליו עד הסיום. זה נגמר ב-71:83, ותואר נוסף למאמן הישראלי בגלות.

את אמסטרדם הובילו גיפסון עם 26 נקודות ושמונה אסיסטים, האריסון הוסיף 21, ואן פאסן 14 ו-14 ריבואנדים ו-וויאט 13. מן העבר השני, דאוני סיים עם 23 נקודות וחמישה אסיסטים, ריצ'ארדסון 18, ג'קסון 12.

"הניצחון הזה מתוק בגלל כל מה שעברנו העונה. גמרנו עונה עם 80 משחקים רשמיים, עונה עמוסה ומתישה, ולצערי נשארנו עם מעט שחקנים בגלל כל מיני בעיות שהיו בקבוצה ושחקן שנתפס על סמים", אמר בסיום שיבק המאושר. "בשלושת המשחקים האחרונים שיחקנו עם חמישה שחקנים והם עשו עבודה מדהימה, במיוחד היום. הניצחון הזה נתן את הגושפנקה שאנחנו הקבוצה הטובה בהולנד. המועדון עשה עונה גדולה, אנחנו מסכמים עונה מדהימה".

על הזלזול המסוים כלפי הכדורסל ההולנדי הוסיף שיבק: "שתי הקבוצות ששיחקו בגמר הפלייאוף הצליחו העונה באירופה. דן בוש הגיעה לטופ 16 ואנחנו הגענו לטופ 8 בגביע האתגר, שם לא היתה אף קבוצה מישראל, אז תעשו לבד את החישובים מי מתפתח". בימים האחרונים החלו שמועות סביב עתידו של שיבק, כשמספר קבוצות בישראל ואף אוסטנד הבלגית מעוניינות בשירותיו. "בניתי תוכנית ל-5 שנים באמסטרדם, והשנתיים האחרונות עברו בהצלחה. אני מקווה להמשיך עם זה, אבל זה מעבר לכדורסל, יש גם עניינים כלכליים. בשבועיים הקרובים הדברים יתבהרו ואחליט לאן אלך".

בארסה פתחה היטב

קבוצת הכדורגל של ברצלונה זכתה בכל תואר אפשר העונה, בעוד קבוצת הכדורסל נעצרה בחצי גמר היורוליג. למרות זאת, מנסים הקטאלונים לזכות לכל הפחות באליפות ספרד, והיום (ראשון) היא עשתה צעד מסוים בדרך לשם, אחרי ניצחון 62:70 על אוניקאחה מלאגה ועליה ל-0:1 בסדרת חצי הגמר.

החבורה של צ'אבי פסקוואל עצרה את מלאגה ברבע הראשון על שבע נקודות בלבד מול 17 שלה, כאשר ברבע השני היוצרות התהפכו עם 9:21 לאורחים. הרבע השלישי היה צמוד עם 20:21 לקטלאנים, כשברבע האחרון הצליחה בארסה לגבור 14:23 על האנדלוסים, בדרך לניצחון הסופי. יאקה לאקוביץ' הוביל את בארסה עם 14 נקודות, כשדייויד אנדרסן המצוין הוסיף 12 עם 12 ריבאונדים.

באיטליה, ניצחה הערב ביילה 81:82 את ארמאני מילאנו אחרי הארכה והשוותה את סדרת חצי הגמר ל-1:1. אחרי ההפסד במשחק הראשון, יצאה ביילה כשידה על העליונה ממשחקה הביתי. ג'ו סמית' הוביל את קלעי המארחת עם 13 נקודות ויוראס ירבקו וריס גיינס תרמו 11. במילאנו הצטיין דייויד הוקינס עם 25 נקודות (4 מ-5 לשלוש ושמונה אסיסטים), כשמייק הול הוסיף 12 ומוריס טיילור 10.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully