וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאונרדו נבחר למאמנה החדש של מילאן

דקות אחרי שהודיע אנצ'לוטי על עזיבתו את הרוסונרי, הכריז המועדון על הברזילאי כמחליפו. גליאני: "אני וקרלו חברים טובים, היו כמה דמעות"

ככלל, דומה כאילו במילאן לא מחכים זמן רב לפני פעולה. דקות ספורות אחרי שהודיע קרלו אנצ'לוטי באופן רשמי על עזיבתו את המועדון, כבר מצאו לנכון הרוסונרי להכריז על המחליף, היורש, המאמן הבא של קבוצת הפאר. "זה יהיה לאונרדו, הוא יוצג מחר (שני) ב-12 בצהריים", הודיע הערב סגן הנשיא של המועדון, אדריאנו גליאני.

התקשורת האיטלקית דיווחה עוד לפני מספר ימים כי קשר הקבוצה לשעבר הוא המחליף המיועד של המועדון, והיום קיבלנו את האישור הרשמי לכך. לאונרדו בן ה-39 שיחק בשורות הרוסונרי בעבר, אך זהו יהיה הנסיון הראשון שלו באימון קבוצה בוגרת. הברזילאי שימש כסקאוט במועדון במשך מספר שנים, וב-2008 מונה למנהל הספורטיבי של הקבוצה. כעת, הוא ייאלץ לעמוד במבחן לא פשוט כלל.

את קריירת המשחק שלו בשורות מילאן החל לאונרדו בשנת 1997, ובמהלך ארבע עונות במדי הרוסונרי שיחק הקשר 177 משחקים, בהם כבש 62 שערים. בעונת 2001/2002 שב לאונרדו למולדתו ולסאו פאולו, אך את הקריירה הרשמית סיים, איך לא, במילאן. בעונת 2002/2003 חזר הברזילאי למשחק אחרון בשורות המועדון שכל כך אהב אותו, כדי לסיים קריירה ענפה, אחריה נחשב לאחד השחקנים הגדולים בתולדות המועדון.

אנצ'לוטי: "הרפתקה נהדרת"

כאמור, מספר דקות לפני כן הודיע אנצ'לוטי כי יעזוב את מילאן באופן רשמי. זה זמן רב שהמאמן האיטלקי מתנדנד, כאשר שמועות רבות רחשו סביבו על מעבר אפשרי לצ'לסי. כעת, לאחר המחזור האחרון בעונה, הודיע המאמן קבל עם ועדה כי הוא עוזב את המועדון, זאת לאחר הסכמה משותפת על הפרידה של שני הצדדים.

יחד עם זאת, אנצ'לוטי לא אמר, חרף השמועות, כי הוא עובר לאנגליה כדי לאמן את צ'לסי במקומו של חוס הידינק שזכה עם הכחולים בגביע האנגלי. "אני לא יכול לומר כלום כי אין שום דבר רשמי", אמר אנצ'לוטי לרשת סקאיי הבריטית. "אין לי אף הסכם עם מועדון אחר".

"הגענו למטרות שהצבנו לעצמנו, והתקופה שלי במילאן מסתיימת עם שמחה גדולה. אני חושב שהפרידה היא הפתרון הטוב ביותר עבור שני הצדדים, שמונה השנים הללו היו הרפתקה נהדרת עבורי", סיכם המאמן הוותיק את שנותיו היפות בשורות הרוסונרי.

גם לסגן הנשיא גליאני קשה להיפרד אחרי עבודה משותפת וארוכה עם המאמן: "זה לא נגמר איתו", אמר גליאני. "החברות והחיבה של שמונה שנים יישארו. אנחנו חברים טובים, ואני חייב להודות שהיו כמה דמעות בחדר ההלבשה".

מאז 2001 אימן אנצ'לוטי את מילאן, אותה הצליח להוביל בכל העונות לרשימת תארים בה חלק יוכלו לראות כמכובדת, אחרים כמאכזבת, עבור קבוצה גדולה כמו מילאן. אנצ'לוטי הוביל את מילאן בקדנציה שלו מילאן לזכייה פעמיים בגביע האלופות, בעונות 2003 ו-2007 ובסופרקאפ האירופי ב-2003 וב-2007. דווקא בארץ המגף נחל פחות הצלחה עם זכייה אחת בלבד באליפות ב-2004 ואחת בגביע ב-2003.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully