וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דה חראפשחאפ כפתה משחק שלישי

ניצחה 1:2 את וולוויק בפלייאוף על ההישארות והשוותה את הסדרה. נציגים של מורסיה הספרדית עקבו אחרי בן סהר. גרמניה: נירנברג עלתה

דה חראפשחאפ, קבוצתו של בן סהר, הצליחה לכפות היום (ראשון) משחק שלישי בסדרת הגמר על ההישארות בליגה מול וולוויק, בזכות ניצחון ביתי 1:2. כזכור, הקבוצה מהליגה השנייה ניצחה 0:2 במשחק הראשון, ולפיכך ישוחק משחק שלישי ומכריע בין השתיים ביום רביעי.

הסופר איכרים עלו במגמה התקפית מן הפתיחה, אבל דווקא צ'רליסון בנשופ העלה את וולוויק ליתרון בדקה ה-12. חרט דן אודן השווה עבור דה חראפשחאפ כעבור 10 דקות, ושתי דקות בתוך המחצית השנייה דחק לוק דה יונג את שער הניצחון והכריע את המשחק.

על פי דיווחים בהולנד, נציגים של מורסיה הספרדית הגיעו לעקוב אחר סהר, שהוחלף כבר במחצית על ידי אוסמה אסאידי. מורסיה ירדה בעונה שעברה מהליגה הבכירה וכרגע נמצאת במקום ה-12 בליגה השנייה בספרד, מחזור אחד לסיום העונה.

גרמניה: נירנברג עלתה מהפלייאוף

נירנברג עלתה בחזרה לבונדסליגה אחרי עונה אחת בלבד בה בילתה בליגת המשנה. נירנברג, אלופת גרמניה תשע פעמים בעבר, הצטרפה לפרייבורג ומיינץ, לאחר שגברה 0:2 על אנרגי קוטבוס במשחק הגומלין בפלייאוף. כבר במשחק הראשון עשתה נירנברג צעד גדול לעבר הכרטיס המיוחל, בזכות ניצחון חוץ 0:3 על נציגת הליגה הבכירה והקבוצה המזרח גרמנית האחרונה שנותרה שם. לפיכך, העונה הבאה תהיה הפעם השנייה מאז נפילת חומת ברלין בה אין ייצוג מזרח גרמני בבונדסליגה.

את השערים לזכות נירנברג הבקיעו כריסטיאן אייגלר בדקה ה-29 ומארק מינטל הסלובקי בדקה ה-37, שבנוסף לשמחה שגרמו ל-45,000 אוהדיהם, הביאו לסוף דרכו של המאמן בויאן פראשניקר בקוטבוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully