וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "מקווה ששחקני יונייטד ילמדו מג'ון טרי"

מאמן נבחרת אנגליה נזכר בהתאוששות של הבלם אחרי ההפסד של צ'לסי בגמר ליגת האלופות ומצפה לאסוף 6 נקודות נגד קזחסטן ואנדורה

שבועיים אחרי סיום הפרמיירליג ושבוע אחרי גמר הגביע המקומי שלמעשה סיים את עונת 2008/9, תפגוש נבחרת אנגליה את קזחסטן בסוף השבוע הקרוב למשחק במוקדמות המונדיאל, כשארבעה ימים לאחר מכן תגיע לוומבלי נבחרת אנדורה הקטנה.

על פניו מדובר במשחקים קלים שנבחרת שלושת האריות חייבת לנצח, אבל פאביו קאפלו לא שומר על אדישות ובראיון עם "ניוז אוף דה וורלד" הוא סיפר על כך שהוא מקווה ששחקני מנצ'סטר יונייטד יתאוששו מההפסד בגמר ליגת האלופות לפני מספר ימים.

"אני מקווה שתהיה להם תגובה דומה לזו של ג'ון טרי, זה מה שאני מבקש מהשחקנים של מנצ'סטר יונייטד", הזכיר הדון את השער של הבלם במשחק ידידות נגד ארצות הברית אחרי הפסדה של צ'לסי בגמר ליגת האלופות בשנה שעברה, "מאוד התרשמתי ממנו והערכתי אותו אפילו יותר מלפני כן. הוא כזה ווינר, כזה לוחם, כזה תחרותי".

קאפלו הוסיף על גמר ליגת האלופות: "שיחקתי ואימנתי בארבעה גמרים וניצחתי רק פעם אחת. אבל לאחר מכן אתה חייב לשכוח מזה, אתה חייב להביט אל העתיד. זה הכדורגל וטבעי שלפעמים תנצח במשחקים גדולים ולפעמים תפסיד בהם. זה מה שאני מצפה מהשחקנים שלי להבין".

אנגליה מוליכה בבטחה את בית 6 עם 15 נקודות מ-15 אפשריות וקאפלו מצפה להיות עם 21 בעוד שבוע וחצי: "ניסע לקזחסטן כדי לנצח כי זה משחק מאוד חשוב. אם נשיג את שש הנקודות נעשה צעד גדול מאוד לכיוון המונדיאל, נהיה זקוקים לשלוש נקודות נוספות בלבד כדי להיות בדרום אפריקה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully