וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאן: "היינו צריכים לזכות בתארים, זה מה שיזכרו"

מאמן בורדו חגג אליפות ראשונה כמאמן והוסיף: "גם למארסיי הגיע". בקבוצה כבר מתכננים את העונה הבאה, פלה מועמד, שאמאק יעזוב

ניצחון 0:1 על קון, הספיק אמש (שבת) לבורדו כדי לזכות בתואר האליפות הראשון שלה מאז 1999 ולשבור את ההגמוניה של ליון, שזכתה בשבע האליפויות האחרונות. באותה שעה גברה מארסיי 0:4 על ראן, אבל היות ולבורדו הייתה מספיקה גם נקודה, היא זו שהוכתרה בסיומו של הערב לאלופה.

"גם למארסיי הגיע לזכות באליפות, אבל אנחנו באנו ועשינו את מה שהיינו צריכים לעשות", אמר המאמן הזוכה, לורן בלאן, שהחמיא לכל השחקנים וחברי הצוות המקצועי, "קון עשתה הכל על מנת לנצח, אבל אנחנו התגוננו היטב ואחרי שכבשנו היה לנו יותר קל. עבדנו קשה במשך שלוש שנים והיינו צריכים לזכות בתארים כי זה מה שאנשים זוכרים".

למשחק אתמול היה גם צד מפסיד ולא סתם מפסיד, לאחר שקון ירדה ליגה. מי שכבש אמש את השער היחיד במשחק היה יוהאן גופרן ששיחק בקבוצה מנורמנדי מגיל 15 ועבר ממנה לבורדו רק בקיץ האחרון. הקשר/חלוץ בן ה-23 לא חגג עם חבריו על הדשא, העדיף לנחם את שחקני קון והסביר: "אני שמח לזכות באליפות, אבל לא אחגוג כאן. אני גם עצוב בשביל החברים שלי בקון".

בינתיים בבורדו כבר חושבים על העונה הבאה, שתכלול השתתפות זו השנה השלישית ברציפות בליגת האלופות. בקבוצה מחפשים מחליף לשוער הוותיק אולריך ראמה, השחקן היחיד שזכה באליפות גם ב-1999 ובינתיים כבר הוזכר שמו של יוהאן פלה מלה מאן כמועמד. יחד עם זאת, בשוער בן ה-26 הביעו התעניינות גם קבוצות נוספות מחוץ לצרפת.

מי שככל הנראה יעזוב הוא החלוץ המצטיין מרואן שאמאק, בו מעוניינות מספר קבוצות מחוץ לצרפת, כשהשמועות העקשניות ביותר בשבועות האחרונים דיברו על ארסנל. המרוקאי שכבש 13 שערים העונה, פרץ בבכי אתמול בסיום המשחק ואמר: "אני מאושר להיות אלוף עם בורדו ואני מקדיש את האליפות לחבריי, למשפחתי ובמיוחד לאימי. אבל הודעתי לקבוצה שאני עוזב וזה לא ישתנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully