וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאו ויטוריה פתחה ברגל ימין

שחקניו של איבנוביץ' ניצחו 80:91 את ריאל במשחק הראשון בסדרת חצי הגמר. סיינה מחצה את בנטון, נימבורק וקצורין זכו באליפות צ'כיה

השלבים הסופיים של סדרות הפלייאוף בספרד סוף סוף החלו הערב (שבת), עם סדרת חצי הגמר המרתקת בין טאו ויטוריה וריאל מדריד. אחרי רבע ראשון צמוד פתחה המארחת פער ברבע השני, ולחדרי ההלבשה ירדה ביתרון 34:43. דקות מצוינות של טיאגו ספליטר ואיגור ראקוצ'ביץ' עזרו לטאו לשמור על היתרון, ואף להגדילו במהלך הרבע השלישי, עד ליתרון שיא בן 15 נקודות.

ריאל ניסתה לשוב לעניינים ברבע האחרון, ואף הצליחה לצמק ל-6 נקודות בלבד, אך זה לא ממש הספיק. זה נגמר ב-80:91 מרשים לויטוריה במשחק הראשון, שעולה ליתרון 0:1 משמעותי בסדרת חצי הגמר. ראקוצ'ביץ' הנהדר הוביל את טאו עם 23 נקודות, בעוד ספליטר הוסיף 22 (12 ריבאונדים), ו-וויל מקדונלד 17. מהעבר השני, 15 של אלכס מומברו ולואיס בולוק לא הספיקו לבלאנקוס. חצי הגמר השני, בין ברצלונה ומלאגה, ייערך מחר.

* גם באיטליה שוחקה היום סדרת חצי גמר הפלייאוף, כשאמש היתה זו מילאנו שעלתה ליתרון על ביילה, והערב עשתה את העבודה סיינה מול בנטון טרויזו. ועוד איך עשתה. רבע שלישי אדיר של 16:33 הטיס את הקבוצה הטובה באיטליה קדימה, וסיינה לא עצרה כדי להסתכל אחורה. זה נגמר ב-79:107 גדול לאלופה, שקיבלה 32 נקודות גדולות מהנרי דומרקאנט, ו-17 מקאוקינאס ולאברינוביץ'. את בנטון הוביל מאסימו בולרי הוותיק, עם 13.

* נימבורק, קבוצתו הצ'כית של המאמן הישראלי מולי קצורין, חגגה זכייה באליפות לאחר שהשלימה סוויפ של 0:4 (סדרת הטוב משבעה משחקים) נגד נובי ייצ'ין, אותה ניצחה הערב 74:82 ובכך השלימה דאבל.

* במשחק על המקום השלישי ביוון, ניצחה הערב מארוסי 70:72 את אריס סלוניקי, בסיומו של משחק דרמטי במיוחד, והשוותה את הסדרה ל-2:2. קוסטה קאימקוגלו הוביל את המנצחים עם 20 נקודות, בעוד קוסטה הרלאבידיס הוסיף 17 משלו. ספנסר נלסון הוביל את אריס עם 16, כאשר אנדרו בטס הוסיף 15 שלא הספיקו. המנצחת במשחק הבא תשחק ביורוליג בעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully