וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאזגו ריינג'רס השלימה דאבל

אחרי שקטפה את תואר האליפות לראשונה זה ארבע שנים, גברו הכחולים 0:1 בגמר הגביע על פאלקירק הקטנה, שתסתפק בכרטיס לאירופה

אחרי שהקדימה את סלטיק במירוץ לעבר אליפות הליגה, רצתה הערב (שבת) גלאזגו ריינג'רס להשלים דאבל ולהניף את הגביע הסקוטי בפעם ה-33 בתולדותיה, כשמולה ניצבה פאלקירק, שניצלה מירידה במחזור האחרון וסיימה עשירית בליגה. למרות שליטה של פאלקירק במחצית הראשונה, השיגה ריינג'רס את שער הניצחון מרגלי נאצ'ו נובו בדקה ה-46, והוסיפה גביע נוסף לארון בזכות 0:1 קטן. דאבל מספר 17 בהיסטוריה של הג'רס.

השחקנים של וולטר סמית' הגיעו מאושרים להאמפדן פארק, אחרי חגיגות אליפות ראשונה זה ארבע שנים, ושמחו לפגוש יריבה אותה ניצחו שלוש פעמים העונה בליגה ופעם נוספת בחצי גמר גביע הליגה. פאלקירק הצנועה זכתה בגביע ב-1957, ובפעם האחרונה שהגיעה למעמד הגמר נוצחה על ידי קילמרנוק ב-1997. הערב היא הייתה עדיפה ב-45 הדקות הראשונות, אך שחקניה לא השכילו למצוא את הרשת ושילמו על כך בהמשך.

ריינג'רס, עם בארי פרגוסון בהרכב לראשונה מאז תקרית המשמעת בנבחרת, הצליחה לבעוט כדור ראשון למסגרת רק בפתיחת המחצית השנייה, במה שהפך למעשה לשער הניצחון. נובו הספרדי, שהחליף במחצית את כריס בויד, ירה מ-25 מטרים והכניע את בן ארצו דני מאיו, בשערה של פאלקירק. הקבוצה של ג'ון יוז ניסתה ככל יכולתה לאזן את התוצאה ולגרור את המשחק להארכה, אך תתנחם במדליות הכסף ובכרטיס לאירופה, שם תרשום הופעת בכורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully