וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמני: "יכול להיות שיגיע עוד מאמן"

30.5.2009 / 21:11

מנג'ר מכבי ת"א סיפר על התוכניות לעונה הבאה וההמתנה לתקציב. פרדי דוד, גיא לוי וניצן שירזי מועמדים. הולצמן: "היה כיף, מסתכל קדימה"

מכבי תל אביב חתמה היום (שבת) סיבוב שלישי מוצלח והבטיחה את המקום השישי בסיום העונה ובצידו המענק הכספי המוגדל, אחרי ניצחון שלישי ברציפות, 0:1 על מ.ס. אשדוד בבלומפילד. אשדוד, שחוותה נסיגה חדה ביכולתה בחלקה השני של העונה, עלולה לאבד גם את המקום השביעי אם מכבי פתח תקוה תנצח בקרית שמונה. בסך הכל יכולות שתי הקבוצות לברך על עונה חלשה שהגיעה לקיצה, בתקוה שעונת 2009/10 תהיה שונה בתכלית.

בסיום המשחק נודע כי לוקרן וגנט הבלגיות מעוניינות בקשר מכבי תל אביב, ליאור ז'אן, לקראת העונה הבאה. יחד עם זאת, לז'אן יש חוזה לעונה נוספת בקבוצה. בינתיים, יפגשו הערב כל השחקנים, הצוות המקצועי וההנהלה לארוחת ערב חגיגית לציון סיום העונה.

מישאלוב: "אולי לא עמדנו בלחץ"

אבי נמני, מנג'ר מכבי תל אביב, סיכם עונת בכורה על הקווים ולא שכח את שי הולצמן: "עברתי שני סיבובים כמאמן מכבי תל אביב, אבל לפני כן צריך להודות לשחקן גדול שפרש, שי הולצמן. מגיעה לו המחווה שעשו לו האוהדים. לגבי העונה, היא התחילה לא טוב, עשינו לא מעט טעויות מההתחלה ובשלב מסוים היה לנו קשה לתקן אותן. אני שמח שהעונה הסתיימה בצורה טובה, אבל יש עוד מה ללמוד מהעונה הזו. היו על המגרש שמונה שחקנים תוצרת בית. ברור שהשאיפה שלנו ששחקנים כאלה ישחקו, אבל אנחנו לא רוצים לצאת בסיסמאות ורוצים שהם ישחקו רק אם הם טובים. לפעמים אנחנו משלמים את המחיר, אבל זה לא כל כך מפריע לנו".

על התוכניות לקראת העונה הבאה, אמר נמני: "אנחנו עושים את המקסימום להתכונן לעונה הבאה. בימים הקרובים תצא הודעה לגבי מה שיהיה. יכול להיות שיהיה עוד מאמן. אני לא יכול להגיד כרגע מי זה יהיה, אבל אני מקווה שזה ייסגר בימים הקרובים. צריך לדעת ללמוד מהטעויות שנעשו ולחזק את הדברים הטובים כדי להתקדם בעונה הבאה".

בינתיים, מחכים במועדון לשמוע מה יהיה גודל התקציב בעונה הבאה, ועל פי זה יידעו כמה כסף יוקצה לטובת המאמן הנוסף שאבי נמני רוצה לצרף לקבוצה. השמות המרכזיים המוזכרים בשלב זה במועדון הם פרדי דוד, ניצן שירזי וגיא לוי. בשלב זה עוד אין החלטה, ולא נפתח עדיין מו"מ רשמי עם אף אחד מהמועמדים.

עוד הוסיף נמני: "כשאתה שחקן, הדברים הם פחות או יותר תלויים בך. בתור מאמן, יש לך פחות השפעה. לפעמים זה יוצא טוב, לפעמים פחות. אנחנו מחכים להודעה לגבי גודל התקציב. מעכשיו אני יכול להגיד שהתקציב לא יהיה גבוה, אבל גם אם יהיה נמוך, לא נבכה וננסה להוציא את המקסימום".

משה מישאלוב, כובש שער הניצחון: "כרגע אני מסיים חוזה ובשבוע הבא נהיה יותר חכמים אחרי שנשב עם מכבי תל אביב". על העונה שהסתיימה, אמר הקפטן: "היו ציפיות עם שחקנים טובים מאוד, אבל משהו לא התחבר. בסיבוב השלישי הדברים נראו טוב יותר. אי אפשר להתווכח עם העובדות ויכול להיות שלא עמדנו בלחץ".

מזרחי: "אנחנו נטפל בבעיות"

באשדוד ציינו את סופה של תקופה, כאשר שי הולצמן רשם את דקות המשחק האחרונות שלו כשחקן פעיל. "ההתרגשות לא הייתה כל כך חזקה, כי בחצי השנה האחרונה אני נמצא בתהליך של פרישה מכדורגל", הסביר החלוץ הוותיק. "היום ההרגשה נעימה. מגיע לטומאסיץ' כל הכבוד, הוא הגיע יפה לכדור, מנע ממני שער וגם ככה זה בסדר".

על המשך דרכו המקצועית, אמר הולצמן: "אני לא מסתכל כרגע על תפקיד המאמן. אנחנו באשדוד הולכים להקים בפעם הראשונה בישראל אקדמיה, והמטרה שלנו היא לשנות את כל הגישה של הכדורגל בארץ. אני מאמין שכולם ירצו לבוא אלינו. היה לי כיף עם כל מי ששיחקתי ועבדתי איתו, ועכשיו מסתכלים קדימה", סיכם.

גם המאמן יוסי מזרחי לא שכח לפרגן: "אני חושב ששי הוא אחד החלוצים הכי טובים ששיחקו אי פעם בארץ. התרומה שלו לאשדוד היא לא נמדדת בכלל. אימנתי אותו ברוב התקופה כאן. קשה מאוד למצוא שחקנים שתרמו כל כך הרבה כמוהו. הוא ישתלב אצלנו בצוות המקצועי בעונה הבאה".

על העונה שעברה עליו והנסיגה בחודשים האחרונים, אמר המאמן: "כמעט חודשיים אני לא ישן ומנתח למה קרה לנו מה שקרה. היו לזה סיבות, גם מקצועיות וגם אחרות. נטפל בזה בשנה הבאה כדי שזה לא יקרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully