וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה ניצחה 1:2 את הפועל תל אביב

במשחק סוף עונה טיפוסי, הרכב חסר של האדומים נוצח מול הקבוצה של מתיאוס. זהבי (66) כבש לאדומים, מנשה (73) ואלמוג כהן (90) הפכו

כשהראש עוסק ללא הרף בהכנות לעונה הבאה מצד אחד ובדאגות לגבי העתיד הכלכלי מן העבר השני, נפגשו הערב (שבת) הפועל תל אביב ומכבי נתניה למשחק סוף עונה טיפוסי במחזור הנעילה של ליגת העל. האדומים חסרו מספר רב של שחקני מפתח, ביניהם השוער וינסנט אניימה, ממנו נפרדים האוהדים על אף הימצאותו עם נבחרת ניגריה, והחלוץ המושעה סמואל יבואה, ואולי בעקבות כך נוצחו 2:1 על ידי האורחים.

בנתניה רצו (וגם הצליחו) לשמור על המקום הרביעי, במשחק שהיווה למעשה את סיום דרכו של לותר מתיאוס במועדון, כמו גם הפרידה מהבלם המצוין לואיס מרין, שענד את סרט הקפטן כאות הוקרה. מלבד חמש דקות בהן איפשרו שתי ההגנות להגיע למצבים, לא הצליחו השחקנים לסכן יותר מדי את השער ושני השוערים מיעטו לחוש את הכדור במחצית הראשונה.

לאחר ההפסקה שתי הקבוצות השתחררו, והאדומים היו הראשונים לכבוש מבעיטה יפה של ערן זהבי. מתיאוס ערך חילוף התקפי עם כניסתו של אבי כנפו, ודקה אחר כך (73) השווה שלו מנשה בשער מצוין אחרי צירופים נאים בהתקפה. נתניה הייתה קרובה יותר לשער המנצח, ובדקת הסיום השיגה אותו מרגלי אלמוג כהן, לו היה זה שער בכורה מתוק במיוחד בליגת העל. עכשיו נותר לראות מה צופן העתיד למכבי נתניה, עם או בלי התמיכה המאסיבית של דניאל יאמר, ואיך תתגבר הפועל תל אביב על עזיבתו הצפויה של וינסנט אניימה.

מהלך המשחק

דקה 15: זהבי מצא בכדור ארוך את לאלה, שבעט לא מספיק טוב לרשת החיצונית.

דקה 16: זפאטה הגיע לכדור שהורחק לא טוב על ידי הגנת הפועל, אך בעט ברשלנות החוצה.

דקה 17: כהן השאיר לימפולסקי, שבעט לשמיים מצב מצוין.

דקה 20: מנשה העביר כדור משמאל, הגנת האדומים התקשתה להרחיק וסבן ניסה לכבוש בגלישה ובעט החוצה.

דקה 60: בן דיין הגביה משמאל, זפאטה נגח חלש לידיו של מזרחי.

דקה 63: ימפולסקי מסר למנשה, שמ-13 מטרים בעט גבוה מעל השער.

דקה 66: גול! נאתכו השאיר לזהבי, ששלח כדור שטוח מ-18 מטרים לפינה הימנית של שטראובר. 0:1 להפועל.

דקה 73: גול! התקפה נפלאה של נתניה הסתיימה עם כדור מצוין של סבן לעבר הרחבה, וסיום קל של מנשה אחרי חוסר תשומת לב מצידו של קנדה. 1:1.

דקה 85: כנפו ניסה פעמיים, והכדור השני שלו פגש את המשקוף מחמישה מטרים.

דקה 88: שוב כנפו צריך היה לכבוש, אך הוא בעט החוצה מזווית אלכסונית.

דקה 90: גול! מוגרבי השאיר לאלמוג כהן, שהקשית בקלילות מעל מזרחי וכבש שער ראשון בקריירה. 1:2 לנתניה.

הרכב הפועל תל אביב: יניב מזרחי, עומרי קנדה (ליאור בקשי, 77), וואליד באדיר, דגלאס דה סילבה, גל שיש, ביברס נאתכו, אביחי ידין, ויקטור מרעי (גילי ורמוט, 57), עדן בן בסט (רועי גורדנה, 83), מהראן לאלה, ערן זהבי.

הרכב מכבי נתניה: לירן שטראובר, קלמי סבן, לואיס מרין, ביוואן פרנסמן, גולן חרמון, דדי בן דיין, אלמוג כהן, רביד גזל (אבי כנפו, 72), שלו מנשה, דלה ימפולסקי (טל מעבי, 78), אלברטו זפאטה (פיראס מגורבי, 86).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully