וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין ניצחה את בני יהודה 1:3

בני סכנין יכלה להסתפק בתיקו כדי להבטיח הישארות, אבל היא חגגה את המחזור האחרון בניצחון 1:3 על בני יהודה והצגה של חאלד חלאיילה

כשגיא לוזון, מאמנה של בני יהודה, אמר לפני המשחק שקבוצתו לא מתכוונת לפתוח רגליים בדוחא, הוא באמת התכוון לזה. מצד שני, בני סכנין ממש לא התכוונה להסתבך במשחקי מבחן להישארות בליגה, והניצחון 1:3 הושג במשחק טוב וקצבי, ששיקף את הפוטנציאל הטמון בקבוצתו של ערן קוליק. שער עצמי של עוז ראלי בדקה ה-25, ועוד שני שערים של חאלד חלאיילה (53) ואיברהים בסיט (61) השכיחו את היתרון המוקדם של בני יהודה, שהושג על ידי אלירן עטר בדקה הרביעית.

וזה לא שלבני יהודה לא היה על מה לשחק. אם נתניה לא הייתה מנצחת בבלומפילד, ניצחון במשחק הזה היה מעלה אותה למקום הרביעי, שזה אומר מענק כספי של 400 אלף שקלים, וחסכון של סיבוב מוקדם בליגה האירופית. בסופו של דבר המלחמה על ההישארות, כך מסתבר, גדולה הרבה יותר ממלחמה על התקציב, ובני סכנין הרוויחה את מקומה הבטוח בליגת העל ביושר, למרות שבדיעבד, גם הפסד במשחק הזה היה מותיר אותה במקום העשירי הבטוח. אגב, הניצחון העלה את סכנין למקום התשיעי על חשבונה של הפועל פתח תקוה.

מהלך המשחק

דקה 4 - שער! מסירת עומק ארוכה של איבן גארידו מצאה את אלירן עטר חופשי לגמרי במרחק של 20 מטרים מהשער. עטר התקדם, הגיע למצב של אחד על אחד מול מאיר כהן וכבש. 0:1 לבני יהודה.

דקה 12 - ההגנה של בני יהודה הרחיקה רע קרן לסכנין, והכדור הגיע בסופו של דבר לחאמד גנאים, שהתמקם בעמדה מצויינת אבל בעט ברשלנות החוצה.

דקה 25 - שער! חאמד גנאים הגביה כדור חופשי מצד ימין, חאלד חלאיילה קפץ לצדו של עוז ראלי, והשני נגח שער עצמי. סכנין השוותה ל-1:1.

דקה 50 - הזדמנות לסכנין, כאשר מהלך שהתחיל אצל אוקוצ'ה, הסתיים בבעיטה של חאמד גנאים ממצב נוח בתוך הרחבה, איינוגבה הדף מצויין.

דקה 53 - שער! עלי עותמאן הגביה כדור לרחבה מצד ימין, כפיר אדרי הרחיק בשלומיאליות היישר לרגלו של חאלד חלאיילה, שהפציץ מקרוב לחיבורים. 1:2 לבני סכנין.

דקה 61 - שער! אוקוצ'ה שלח מסירה קצרה מהצד הימני של הרחבה אל איברהים בסיט, שעשה סיבוב לכיוון השער וכבש מזווית קשה. 1:3 לבני סכנין.

הרכב בני סכנין: מאיר כהן, עלי עותמאן, יא יא פטי, חיים בנון, מהראן אבו ריא, עבאס סואן, סרחיו נובואה, חאלד חלאיילה (עלא אבו סאלח, 75), חאמד גנאים, אחמד קאסום (איברהים בסיט, 46), אובודו אוקצ'ה (יחיאל צגאי, 83).

הרכב בני יהודה: דלה איינוגבה, עוז ראלי, איבן גארידו, דין מורי, כפיר אדרי, קובי מויאל (לירוי צעירי, 60), מהראן ראדי, תמיר כחלון, אסי בלדוט, משה ביטון, אלירן עטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully