וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרית שמונה הפסידה 2:1 למכבי פ"ת וירדה ללאומית

קרית שמונה הייתה צריכה ניצחון בכדי לשרוד, אבל מכבי פ"ת הפגינה ספורטיביות וניצחה 1:2. רן בן שמעון והקריה יורדים לליגה הלאומית

הכל היה תלוי בקרית שמונה. משחק ביתי מול מכבי פתח תקוה כשניצחון מבטיח את ההישרדות לפני המבחנים. מול יריבה, שכבר גמרה את העונה, שחררה את מרבית שחקניה הבכירים ונראית לאחרונה כאילו היא כבר מתה לשמוע את השריקה האחרונה, זה היה אמור להיות קל. ובכל זאת, המלאבסים הוכיחו ספורטיביות ראויה לציון, התגוננה היטב וניצלה שתי מתפרצות כדי לנצח 1:2 ולהוריד את הקבוצה הצפונית לליגה הלאומית.

בשבועות האחרונים קרית שמונה נראתה בעיצומו של קאמבק מדהים, אבל ברגע האמת היא כשלה. איזי שרצקי עשה העונה טעות אחר טעות, כשהקבוצה שלו סבלה מתסמונת העונה השניה. זה החל בפיטורים של מישל דיין, בבחירה לא נכונה של שחקנים ובעיקר בתחושה ש"לי זה לא יקרה". בדקה ה-79, אחרי השער הראשון, גם הקהל נטש את המגרש.

מכבי פתח תקוה ראויה לכל המחמאות. בנוף המוזר של הכדורגל הישראלי, העובדה שקבוצה שאין על מה לשחק נוהגת בספורטיביות היא לא דבר של מה בכך. החבורה של רוני לוי נלחמה ועקצה ברגע הנכון. קרית שמונה הפקירה את ההגנה וספגה פעמיים בתוך דקה. תחילה היה זה עומר דמארי שגלגל מול דני עמוס בדקה ה-79, כעבור דקה הגיע תורו של עומר בוקסנבוים לחלוף על פני השוער ולכבוש. דני פרדה היה אחראי על שני הבישולים. שער מצמק של תומר סויסה לא עזר.

הרבה דמעות יישפכו הלילה בקרית שמונה בשל הירידה ללאומית, אבל שרצקי, האיש שכבר דיבר על עזיבה אפשרית, הוא האיש שיצטרך לקבוע האם לירידה הזו תהיה השלכה ישירה על קיומו של המועדון שמייצג את העיר הצפונית בישראל ולהזכירכם, הספיק להופיע העונה בגביע אופ"א.

מהלך המשחק

דקה 1: בלו הוריד בראש לאבידור שבעט מ-16 מטרים בסיבוב ואוהד כהן עצר מצוין.

דקה 45: לוזון העלה כדור חופשי על פי השער, גרנצ'ארוב לא הצליח לייצר מגע עם הכדור ולשלוח אותו אל הרשת.

דקה 60: נוסבאום הגביה לרחבה, בכר הוריד בראשו וסרור המחליף ירה מהאוויר החוצה ממצב נוח.

דקה 62: אבידור פרץ לרחבה מהאגף הימני והוציא כדור רוחב שהתגלגל לרוחב השער מבלי שבלו מצליח לדחוק אותו לרשת.

דקה 71: אבידור ספק הגביה, ספק ניסה להקשית לעבר השער, כהן שם יד והדף את הכדור לקרן.

דקה 76: קולב סובב כדור חופשי מ-20 מטרים, אוהד כהן היה במקום כדי להדוף.

דקה 79: גול! מתפרצת של פתח תקוה. פרדה הכניס כדור מצוין לעומר דמארי שגלגל פנימה מול עמוס. 0:1 פתח תקוה.

דקה 80: גול! רק דקה עברה ושוב פרדה בתפקיד המבשל. בוקסנבוים נותר בודד מול עמוס, חלף על פניו וכבש. 0:2.

דקה 84: עומר דמארי הגיע למצב של אחד על אחד מול עמוס, אך בעט לגופו.

דקה 90: גול! צרפתי בעט ממרחק, כהן השמיט וסויסה כבש שער שלא מנע את הדמעות.

קרית שמונה: דני עמוס, ברק בכר (טודור קולב, 70), יניב לביא, לואיס גוטיירס, עמיר נוסבאום (עומר פרץ, 77), סלאח חסארמה, בני בן זקן (עידן סרור, 53), גיא צרפתי, יובל אבידור, תומר סויסה, ירו בלו.

מכבי פתח תקוה: אוהד כהן; איסמעיל עאמר, בובאן גרנצ'ארוב, ניצן דמארי, קובי גנון; סולי צמח, אורי לוזון, עומר בוקסנבוים, דני פרדה; רוביל סרסור (טל בן חיים, 46), עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully