וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארל: "אפילו ישו היה מתקשה לעצור אותו"

ג'ורג' קארל נשאר המום מההצגה של קובי בריאנט, שאמר: "היינו בסיטואציה הזו בשנה שעברה, אני מקווה שהפעם נעשה את זה"

אחרי שהלייקרס הבטיחו את מקומם בגמר, תנסה אורלנדו לחקות אותה כשתארח את קליבלנד במשחק השישי בגמר המזרח (בין שבת לראשון, 3:30, שידור ישיר בערוץ 5). המג'יק חזרו לפלורידה אחרי ההפסד במשחק החמישי שנתן לקאבס את האמונה ביכולתם להפוך את הסדרה, וכדי לא להיגרר למשחק שביעי במבצר של לברון ושות' באוהיו הם יהיו חייבים להשלים את העבודה באולם הביתי.

המג'יק, שהחלו את הסדרה כאנדרדוג מוחלט אבל היו רחוקים שלשה אחת משוגעת של קינג ג'יימס במשחק השני מניצחון בסוויפ מדהים, עומדים בפני העפלה שנייה בהיסטוריה של המועדון לסדרת הגמר אחרי ששאקיל אוניל ופני הארדווי עשו זאת ב-1995, כשמנגד תחפש קליבלנד להעביר את ההכרעה אליה ולרשום בעצמה גמר שני בהיסטוריה אחרי הסוויפ הקצר שחטפה מסן אנטוניו לפני שנתיים.

את דוויט הווארד, שסחב את המג'יק רחוק יותר מכל ההערכות המוקדמות, לא מעניין המצ'אפ החלומי של דייויד סטרן בין קובי ללברון בגמר, והוא כבר חושב קדימה. "אנחנו מאמינים שאנחנו מסוגלים לזכות באליפות", אמר סופרמן לקראת המשחק. "אנשים היו צוחקים אליי כשאמרתי את זה בעבר, אבל עכשיו זה בהישג יד. במשחק השישי תהיה לנו הזדמנות לעשות את הצעד הבא קדימה".

הקאבס שמרו על אופטימיות גם בפיגור 3:1 בסדרה, כפי שאפשר ללמוד מהעובדה שהם ארזו את מזוודותיהם והזמינו לעצמם טיסה לפלורידה עוד לפני המשחק החמישי, כפי שמסביר מייק בראון: "פשוט חשבנו שצריך להיות משחק שישי. ועכשיו אנחנו יודעים שאם לא ננצח בו העונה שלנו תסתיים, אז באנו כדי לנצח". דלונטה ווסט, שנחבל בירך במשחק הקודם, הרגיע את אוהדי הקאבס והודיע כי ישחק למרות הפציעה, וכשנשאל לגבי שיטת המשחק ענה בקצרה: "ניתן את הכדור ללברון ונזוז מהדרך".

קובי: "צברנו ניסיון חשוב"

הרבה ביקורות נשמעו בשבועות האחרונים על חוסר היציבות של הלוס אנג'לס לייקרס בפלייאוף הנוכחי, אבל הבוקר (שבת) ידעה הקבוצה של פיל ג'קסון להתעלות ברגע האמת ובמשחק גדול הביסה את דנבר 92:119 בחוץ והשלימה ניצחון 2:4 בגמר המערב. אחרי סדרה קשה ומתישה, שהגיעה אחרי סדרה שוחקת לא פחות מול יוסטון, מגיעים הלייקרס לגמר עם מומנטום נהדר, ובנוסף הם ייהנו משבוע של מנוחה עד פתיחת סדרת הגמר.

הלייקרס הסתערו על הפרקט בפפסי סנטר ודרסו את הנאגטס המסכנים בזכות דקות דומיננטיות של קובי בריאנט ברבע השני, בו בנו יתרון דו ספרתי. המקומיים ניסו לחזור למשחק מספר פעמים במחצית השנייה, אבל נתקלו בהגנה האינטנסיבית של הלייקרס, שמהעבר השני חילקו אחד לשני לא פחות מ-28 אסיסטים, קלעו ב-57 אחוזים מהשדה, 24 מ-24 מקו העונשין, ובגדול לא הותירו ליריבתם שום סיכוי בדרך להופעה ה-30 בסדרת הגמר בהיסטוריה של הקבוצה, שמחפשת תואר אליפות מספר 15 אחרי ההפסד הצורב לסלטיקס בגמר בעונה שעברה.

על הקונצרט ניצח כמובן קובי בריאנט, שסיים עם 35 נקודות גם מבלי לקחת את המשחק על עצמו (12 מ-20 מהשדה), פירגן עשרה אסיסטים לחבריו וידע לקבור את כל זריקות המומנטום שלו שקברו את התקוות של דנבר.

"דנבר היא קבוצה מצוינת ומיומנת בכל העמדות שעשתה לנו המון בעיות", אמר קובי בסיום. "לכן היינו צריכים להרים את רמת המשחק שלנו כקבוצה". קובי התייחס לעובדה שהלייקרס נאלצו לעבור 18 משחקים בדרך לגמר, לעומת 15 בלבד אשתקד: "הדרך שלנו לגמר השנה הייתה קשה הרבה יותר, אבל עברנו רכבת הרים של רגשות, וצברנו ניסיון חשוב. כבר היינו בסיטואציה הזו בשנה שעברה ולא השלמנו את העבודה, אני מקווה שהפעם נעשה את זה".

"שמרנו את המשחק הטוב שלנו בסדרה למשחק האחרון", אמר פיל ג'קסון לאחר הניצחון, וגם הודה: "ואולי גם תפסנו את היריבה שלנו ביום לא טוב". פאו גאסול, שכיכב עם 20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, אמר: "קשה מאוד לנצח אותנו בגלל שאנחנו משתמשים בכל הנשקים שלנו, לא רק בקובי או בי. יש לנו קבוצה ממש טובה ורק על ידי שילוב של כולם נוכל לזכות באליפות".

חברו לקו הקדמי, אנדרו ביינום, כבר הביט קדימה ליריבה הבאה של הלייקרס: "אני חושב שבגדול אנחנו מעדיפים לשחק נגד אורלנדו, למרות שהם ניצחו אותנו פעמיים העונה, כי אז יהיה לנו את יתרון הביתיות, שהוא חשוב מאוד בפלייאוף. אם בכל זאת נפגוש את קליבלנד, נצטרך לגנוב את אחד משני משחקי החוץ הראשונים שלנו נגדם".

קארל: "הלייקרס הם הקבוצה הטובה ב-NBA"

הנאגטס סיימו את העונה עם תבוסה ביתית כואבת, והאריכו את רצף ההפסדים שלהם במשחקים בהם עמדו בפני הדחה לשמונה (הרצף הארוך בליגה), אבל בהרי הרוקי יזכרו את עונת 2008/09 לטובה, בזכות הגעתו של צ'ונסי בילאפס שסחפה את הקבוצה למרחק של שני ניצחונות מהופעה ראשונה אי פעם בגמר, וההבטחה לעתיד ורוד בשנים הקרובות בזכות המנטליות החדשה שהביא מיסטר ביג שוט, ההתבגרות המפתיעה של כרמלו אנתוני והפריחה של שחקני המשנה סביבם.

אנתוני, שחגג יום הולדת 25 עצוב במיוחד, קלע 25 נקודות באחוזים רעים (6 מ-17 מהשדה), לא זכה לעזרה מחבריו שהירבו להחטיא זריקות חופשיות, אבל ניסה להסתכל על חצי הכוס המלאה: "עשינו דרך ארוכה כקבוצה השנה, וגם עבורי באופן אישי אני מרגיש שזכיתי להתחלה חדשה".

מאמנו, ג'ורג' קארל, הודה בתצוגת הנפל של שחקניו והחמיא למנצחים: "לא שיחקנו את הכדורסל שלנו הערב, ואני מתנצל בפני אוהדי הנאגטס על היכולת החלשה. במהלך הסדרה זיהיתי כמה סדקים אצל הלייקרס, אבל הם כבר נסתמו, ועכשיו אני חושב שהם הקבוצה הטובה ב-NBA". לאחר מכן התפנה מאמן דנבר לפרגן למספר 24: "היו לקובי חמש דקות נהדרות לקראת סיום המחצית, בהן אף שחקן כדורסל בעולם לא היה מסוגל לשמור עליו. הוא קלע שם ארבעה סלים אדירים במהירות שאני חושב שאפילו ישו היה מתקשה לעצור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully