וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ככה נראית אלופה

הלייקרס הפסיקו לגמגם, קרעו את דנבר 92:119 ועלו לגמר עם 2:4 בגמר המערב. הלילה: אורלנדו תנסה להצטרף אליהם מול קליבלנד (3:30, ספ' 5)

הלוס אנג'לס לייקרס רשמו הבוקר (שבת) את הניצחון המרשים ביותר שלהם העונה עם 92:119 מוחץ בדנבר במשחק השישי של גמר המערב, השלימו ניצחון 2:4 בסדרה והבטיחו את מקומם בסדרת הגמר. אחרי שגימגמו לא מעט בפלייאוף הנוכחי וספגו ביקורות רבות על חוסר האגרסיביות וההתפרקויות המהירות שלהם, שרפו קובי בריאנט וחבריו את הפרקט בקולורדו בתצוגת תכלית שמחקה את הנאגטס כליל ושלחה אותם לגמר זו השנה השנייה ברציפות וה-30 בתולדות המועדון.

המכונה של פיל ג'קסון עצרה את דנבר לחלוטין בהגנה, והציגה משחק התקפתי שוטף וקבוצתי, עם לא פחות מ-28 אסיסטים ו-57 אחוזים נהדרים מהשדה, שלא הותירו למקומיים שום סיכוי. הנאגטס סיימו אולי את העונה המוצלחת בתולדותיהם, אבל בסופה נותרו עם טעם חמוץ בפה ותבוסה ביתית צורבת. הלייקרס יכולים כעת להתרווח בכורסה ולחכות ליריבתם בגמר, שתוכל להיקבע כבר הלילה (בין שבת לראשון), כשאורלנדו תארח את קליבלנד למשחק השישי בין השתיים בגמר המזרח (3:30, שידור ישיר בספורט 5) ביתרון של 2:3 למג'יק.

מהלך המשחק

בדקות הראשונות היה ניכר שאורחים מהוליווד באו לעבודה, כשטרבור אריזה עלה חד מכולם עם 10 נקודות מהירות, אבל דנבר לא איפשרה להם לברוח ובסיום הרבע הראשון הלייקרס הוליכו רק 20:25. בפתיחת הרבע השני ג'יי אר סמית קם מהספסל של ג'ורג' קארל ועורר את הנאגטס שהפכו את התוצאה והוליכו 30:31, אבל בדיעבד היה זה היתרון היחיד שלהם במשחק כולו.

קובי בריאנט עצר את הסחף, ובעזרתו של למאר אודום, גיבור המשחק החמישי שנתן עוד הצגה מצוינת, הנהיג את הלייקרס לסיום רבע מוחץ עם ריצת 1:9 ויתרון 40:53 במחצית. בדנבר בנו על חזרה מהירה לעניינים בפתיחת הרבע השלישי, אבל לא מצאו תשובה להנעת הכדור היעילה של האורחים שמצאו פעם אחר פעם את פאו גאסול היעיל בצבע, והיתרון זינק ל-59:79.

כרמלו אנתוני ניסה להושיע את הנאגטס שהגיבו בריצת 0:8 והחזירו את הצבע לפניהם של האוהדים בפפסי סנטר, אבל קובי דאג לצנן את ההתלהבות שלהם בסדרת מהלכים גדולים שסגרו את הרבע השלישי על 67:83 ללייקרס, שנתנו פוש אחרון ברבע האחרון והפכו את הדקות האחרונות לגארבג' טיים.

קובי סיים משחק משובח עם 35 נקודות (12 מ-20 מהשדה), 10 אסיסטים ו-6 ריבאונדים, גאסול הוסיף 20 נקודות, 12 ריבאונדים ו-6 אסיסטים ואודום תרם 20 נקודות ו-8 ריבאונדים משלו. אריזה סיים עם 17 נקודות ולוק וולטון עזר עם 10 נקודות מהספסל. אנתוני, ביום הולדתו ה-25, הוביל את המפסידים עם 25 נקודות עצובות (6 מ-17 מהשדה), ג'יי אר סמית' ניסה לעזור עם 24 נקודות, וצ'ונסי בילאפס היה חלש עם 10 נקודות (2 מ-7 מהשדה), 9 אסיסטים ו-5 איבודים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully