וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרון ודי

המשחק האחרון העונה מפגיש את האלופה, מכבי חיפה, ומחזיקת גביע המדינה, בית"ר ירושלים, במשחק שלא קובע יותר מידי, אך בעיקר יספק מאבק על הכבוד

משחק מספר 72: מכבי חיפה - בית"ר ירושלים

המשחק האחרון העונה הוא שחזור מדויק של המשחק שקיבלנו בשבוע שעבר באיצטדיון רמת גן בגמר הגביע, אך הפעם הוא לא קובע דבר. מכבי חיפה כבר הבטיחה את האליפות, בבית"ר ירושלים זכו בגביע ועדיין חוגגים, אך בעיקר חושבים על חוסר הוודאות לקראת העונה הבאה. קרית אליעזר מארח את המשחק האחרון, והנה ההערכה שלנו.

מאזנים - מכבי חיפה עם מאזן של 19 ניצחונות, תשע תוצאות תיקו וארבעה הפסדים. חיפה הבקיעה העונה 48 שערים וספגה 23; בית"ר ירושלים עם מאזן של 16 ניצחונות, 11 תוצאות תיקו וחמישה הפסדים. הקבוצה כבשה העונה 46 שערים וספגה 27.

מפגשים העונה בליגה - בסיבוב הראשון סיימו הקבוצות ב-1:1 בטדי ואילו בסיבוב השני המשחק הסתיים ב-0:0 משמים.

מומנטום - בית"ר ירושלים מגיעה אחרי 0:3 ענק בטדי על בני סכנין, עוד קודם לכן הפסידה 2:0 לעירוני קרית שמונה, גברה 0:2 על מכבי תל אביב, סיימה ב-0:0 עם הפועל פתח תקוה וניצחה 1:2 את מ.ס אשדוד; מכבי חיפה ניצחה את מכבי נתניה בקופסא 0:2 ובכך הבטיחה את האליפות. עוד קודם לכן ניצחו הירוקים 0:1 את הפועל תל אביב, 0:2 את הכח עמידר רמת גן, סיימו ב-0:0 עם בני סכנין וגברו 1:2 על עירוני קרית שמונה.

הערכה - הקבוצות תשחקנה משוחרר ונראה שהתוצאה הכי מתבקשת היא תיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully