וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסיים עם טעם טוב

מילאן תנסה לסיים עונה בינונית לפחות במקום השני כדי להיפרד כמו שצריך מקרלו אנצ'לוטי שעשוי לעזוב לצ'לסי. לשם כך הרוסונרי זקוקים לניצחון על פיורנטינה

משחק מספר 7: פיורנטינה - מילאן 2.3, 2.9, 2.5

רגע לפני שיתבהר סופית האם קרלו אנצ'לוטי ימשיך לאמן את מילאן גם בעונה הבאה, הרוסונרי ינסו לסיים את העונה עם טעם טוב בפה ועם המקום השני. מילאן יוצאת למשחק חוץ אצל פיורנטינה כשבמקביל יובנטוס מארחת את לאציו. אלא שגם לפיורנטינה יש על מה לשחק, שכן היא עדיין לא הבטיחה את המקום הרביעי.

מאזנים - מילאן ניצחה ב-21 משחקים העונה, סיימה בשמונה בתיקו והפסידה בשמונה משחקים נוספים. יחס השערים שלה הוא 68 שערי זכות ו-35 שערי חובה; פיורנטינה ניצחה גם כן 21 משחקים, סיימה בחמישה משחקים בתיקו והפסידה ב-11. יחס השערים שלה הוא 53 שערי זכות ו-36 שערי חובה.

מפגשים העונה בליגה - מילאן ניצחה בסיבוב הראשון את פיורנטינה 0:1 משער של אלכסנדרה פאטו אחרי שבע דקות. באותו משחק ראה מארק ינקולובסקי כרטיס אדום בדקה ה-90.

מומנטום - מילאן לא ניצחה בשלושת מחזורי הליגה האחרונים. במחזור האחרון היא הפסידה 3:2 לרומא, קודם לכן היא נוצחה 2:1 על ידי אודינזה וסיימה ב-1:1 מול יובנטוס. לפני כן היא ניצחנ את קטאניה 0:2 וגברה 0:3 על פאלרמו; פיורנטינה לא הפסידה בחמשת משחקיה האחרונים: היא סיימה ב-1:1 מול לצ'ה, ניצחה 0:1 את סמפדוריה, גברה 0:2 על קטאניה, ניצחה 0:1 את טורינו והביסה 1:4 את רומא.

הערכה - למרות היתרון של מילאן במשחק, פיורנטינה היא זו שתסיים עם הניצחון. ההימור: 1, היחס 2.3.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully