וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארצית: אומרים שלום לליגה

המחזור האחרון בליגה, שתחדל מלהתקיים בעונה הבאה, נערך לאחר שכל ההכרעות נפלו כבר. נס ציונה-נצרת עילית 0:1, מרמורק - אום אל פאחם 0:8

גם בליגה הארצית נפתח ביום שישי המחזור האחרון עם ארבעה משחקים, כאשר ביום שבת הוא יינעל עם שניים נוספים. המחזור האחרון בליגה השלישית בדירוג היה גם האחרון בכלל, שכן החל מהעונה הבאה הליגה הארצית כבר לא תהייה קיימת. מבנה הליגות החדשות שרקחו פרנסי ההתאחדות לאחר שעות רבות של דיונים הביאו אותם להחלטה להגדיל את שתי הליגות הראשונות ל-16 קבוצות כל אחת ולסגור את הליגה הארצית. העולות, הקבוצה שתחל למבחנים על העלייה לליגה הלאומית (או נשירה לליגה א') והיורדות לליגה א' כבר נקבעו טרם מחזור זה.

סקציה נס ציונה, שכבר מזמן הבטיחה את ההעפלה וכבשה את המקום הראשון, השיגה ניצחון מינימלי 0:1 על הפועל נצרת עילית משערו של עמית אוחנה (75). השנייה בליגה, הפועל אשקלוןן, גברה 1:3 על עירוני ראשון לציון, שגם עלתה ללאומית. ינון ברדה (7), בריאן מן (53) ואיב פז (90) כבשו לקבוצה של שייע פייגנבוים, כפיר אודי (73) רק צימק.

הפועל בני ג'דידה, שנשרה לליגה א', ניצחה 0:1 את הפועל בני טמרה משער של נתן פרץ (72). מכבי כפר קנא, שכבר נקבע כי היא תשחק במבחנים על העלייה לליגה הלאומית או הירידה לליגה א', נוצחה בביתה 3:1 על ידי עירוני בת ים. אבי אבינו (40), מתי אברהם (63, פנדל) ואוהד רון (85) כבשו לאורחים מהמרכז.

הפועל מרמורק רמסה את הפועל אום אל פאחם המפורקת 0:8 וסיימה את העונה במקום השלישי. ניסים בן דוד (20), אייל זעפרני (30), פלקה הובגן עם שלושער (37, 60 ו-80), יהודה חנדלי (70 ו-82) ואליעד דדון (85) השתתפו בחגיגה של הקבוצה מרחובות מול שחקני הנוער של המארחת.

מכבי טירת הכרמל ניצחה את בית"ר שמשון תל אביב 3:5. אלירן בר מוחא כבש בדקה השישית לזכות בית"ר שמשון, אבל אבי כהן (7), איציק זעפרני (40), יוחאי אהרוני (43) ואהרון סולדוצ'ו (50) הפכו בקלות את התוצאה. אופיר חלוואני (75) ושי והבה (85) השאירו תקווה לאורחים, אבל המילה האחרונה הייתה שוב של זעפרני בדקה ה-88.

הקבוצות שעלו לליגה הלאומית: ס.כ. נס ציונה, הפועל אשקלון, הפועל מרמורק, עירוני ראשון לציון, עירוני בת ים, בית"ר/שמשון תל אביב, הפועל נצרת עילית.

הקבוצה שתתמודד במבחנים על העלייה לליגה הלאומית או הירידה לליגה א': מכבי כפר קנא.

הקבוצות שנשרו לליגה א': הפועל בני טמרה, הפועל אום-אל-פאחם, הפועל בני ג'דידה, עירוני טירת הכרמל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully