וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ידידות: סין וגרמניה נפרדו ב-1:1

ג'ומין הפתיע עם שער מהיר (5), אך פודולסקי השווה במשחק ידידות. בטורניר קירין ביפן: גם בלגיה וצ'ילה סיימו ב-1:1. אירלנד-ניגריה 1:1

לאחר שלא מעט מליגות הכדורגל האירופאיות כבר הסתיימו בשבוע שעבר, התחילו חלק מהנבחרות הלאומיות להתכונן למשחקי מוקדמות מונדיאל 2010, כשבשבוע הבא ייערך מחזור עם מספר משחקים.

בשנחאי אירחה סין את גרמניה ונפרדה ממנה בתוצאת 1:1 מחמיאה ונאה. האו ג'ומין הפתיע כשהעלה את המקומיים ליתרון בדקה ה-5, אבל לוקאס פודולסקי השווה כעבור שתי דקות ולמעשה חתם את תוצאת המשחק.

צ'ילה ובלגיה נפרדו ב-1:1 בטורניר קירין ביפן, יומיים אחרי שהנבחרת הביתית הביסה את הדרום אמריקאית 0:4 במשחק שפתח את הטורניר המשולש.

צ'ילה הייתה עדיפה במחצית הראשונה והציגה משחק התקפי ואטרקטיבי, אבל דווקא בלגיה הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-15 אחרי שמוג'אנג'י ביה בישל בנגיחה לקווין רולאנדטס. סטין סטינן עוד ביצע כמה הצלות בדקות הבאות כדי לשמור על בלגיה ביתרון, אבל בדקה ה-23 נכנע לבעיטה של גארי מדל.

במחצית השנייה בלגיה השתפרה והצליחה לסכן כמה פעמים את השער הצ'יליאני, אבל הנבחרות לא כבשו שוב ונפרדו בתיקו. הטורניר יינעל ביום ראשון, עם מפגש בין יפן לבלגיה.

* במשחק ידידות נוסף שנערך בווילס, גברה הנבחרת המקומית 0:1 על אסטוניה. את שער הניצחון לווילס כבש רוב ארנשו בדקה ה-26, בבעיטת עונשין מ-11 מטרים. במשחק נוסף נפרדו אירלנד וניגריה בתיקו 1:1. אנרמו העלה את הנבחרת האפריקאית ליתרון אחרי חצי שעה של משחק, כאשר שמונה דקות אחר כך רובי קין איזן וחתם את תוצאת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully