וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורקיה: בשיקטאש זכתה באליפות

הנשרים השחורים השלימו דאבל בזכות 1:2 על דניזליספור. סיבאס נוצחה 2:1 על ידי גלאטסראיי, אך סיימה שנייה ותשחק במוקדמות האלופות

הליגה הטורקית הגיעה לפרק הסיום שלה הערב (שבת), כשזהות האלופה נקבעה במחזור ה-34 והאחרון. עונה שלמה ארוכה ומרתקת עברה, כשסיבאספור, על שחקנה הישראלי פיני בלילי (לא שיחק הערב) ועל הזר ששיחק בישראל יאניק קאמנאן, שהגיע אליה באמצע העונה, נאבקה כל הדרך בענקיות הכדורגל הטורקי. סיבאס קיוותה לשבור את ההגמוניה של ארבע הגדולות מאיסטנבול, שזכו בכל האליפויות מאז נוסדה הליגה ב-1959, אך בשיקטאש הייתה החזקה מכולן והבטיחה את התואר בזכות 1:2 על דניזליספור.

למארחים היה חשוב להשיג נקודות על מנת להבטיח הישארות, אך הקבוצה של מוסטפה דניזלי הוכיחה שוב שהיא הטובה בטורקיה. פיליפ הולוסקו הסלובקי כבש עבור מוליכת הטבלה בדקה ה-28 ואיברהים טוראמן הכפיל בדקה ה-63. בראגה רק צימק עבור המארחים בדקה ה-83 ואוהדי בשיקטאש פתחו בחגיגות. זהו תואר ראשון לנשרים החשורים מאז 2002/03 ו-11 בסך הכל מאז הוקמה הליגה הנוכחית.

סיבאספור יצאה למשחק חוץ קשה באיצטדיון 'עלי סמי יין' של גלאטסראיי ונוצחה 2:1, מה שלא מנע ממנה להישאר במקום השני ולזכות בכרטיס היסטורי למוקדמות ליגת האלופות. גלא, אחת הקבוצות הבכירות בטורקיה, שסיימה את העונה במקום החמישי המאכזב ובעונה הבאה תשתתף במוקדמות הליגה האירופית בלבד, עלתה ליתרון בדקה ה-12 משער של ארדה טוראן הבינלאומי. סיבאס, שהדיחה את גלאטסראיי בגביע העונה, איזנה את התוצאה בדקה ה-46 משער של המקרוני הרווה טום אחרי כדור קרן, אבל בעיטה של טוראן שהוסטה בדרך העניקה את הניצחון לגלא בדקה ה-82.

השלישית בטבלה טרבזונספור פינטזה אף היא על תואר, זאת רק אם שתי הראשונות יפסידו, היא תנצח ויחס השערים שלה יאפיל על יחס השערים האחרות. אך מבחינתה יעד ריאלי יותר היה המקום השני, שגם כן פוספס לבסוף. טרבזונספור אירחה את פנרחבצ'ה והפסידה גם כן 2:1. אומוט העלה אותה ליתרון בדקה ה-10, אבל אלכס הברזילאי השווה עבור פנר המאכזבת ודני גוויסה סגר עניין בדקה ה-90. טרבזון שלישית, פנר רביעית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully