וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א-מ.ס. אשדוד: מסיבת הפרישה של הולצמן

29.5.2009 / 13:40

מזרחי צפוי לשתף את החלוץ, במשחקו האחרון כשחקן פעיל, מול הצהובים שיפתחו עם גיא סולומון ומישאלוב בהגנה (ש', 15:00, ספ' 1)

בצל נסיעתו של היושב ראש אביב בושינסקי לפגישה עם משקיע פוטנציאלי בצפון אמריקה סיימו שחקני מכבי תל אביב את ההכנות לקראת המשחק האחרון העונה בשבת (15:00, שידור בספורט 1), נגד מ.ס. אשדוד בבלומפילד. המנג'ר אבי נמני ייאלץ להסתדר ללא הקשר גיז'רמו ישראלביץ', שהמריא השבוע לארגנטינה כדי להיות לצד אשתו ההרה, וכן ללא יובל שפונגין המוצהב ואבי יחיאל הפצוע שסובל ממתיחה במפשעה. הקשר ג'ונתן אסוס שסבל ביום חמישי מהרעלת קיבה התאמן ביום שישי והוא כשיר למשחק.

על פי התרגול הטאקטי נראה ששוער המשנה גיא סולומון שוב ייפתח בשער על חשבונו של דרגוסלב יבריץ', שלא ימשיך במועדון בעונה הבאה. הבלם איגור טומאסיץ' החלים מהפציעה בקרסול והוא ייפתח יחד עם משה מישאלוב במרכז ההגנה. נמני תירגל לסירוגין את דור מלול ואת עומר ורד הצעיר בעמדת המגן הימני במקומו של שפונגין שייעדר. בהחלט ייתכן שדווקא ורד, מגנה של קבוצת הנוער יהיה זה שיקבל את הקרדיט ויפתח לראשונה בהרכב הקבוצה הבוגרת.

כמו בשבוע שעבר תורגל חיים מגרלשווילי בעמדת המגן השמאלי כאשר שרן ייני שוב הוסט לקישור האחורי לצידו של דן רומן. המנג'ר שוב תירגל הרכב של שני חלוצים כאשר מאור בוזגלו הוצב לצידם של סקוט סילי ואיליה יבוריאן, שיישתפו פעולה בחוד ונראה שדולי ג'ונסון ויוסי שבחון יאבקו על המקום הפנוי הנוסף בקישור.

עוזר המאמן מרקו בלבול יישאר עונה נוספת במכבי תל אביב. בלבול יישאר באותו תפקיד לצידו של המנג'ר אבי נמני, כאשר התכנון במכבי הוא לצרף מאמן נוסף לצוות האימון ובכך לבנות צוות מקצועי מורחב שבו יהיו נמני והמאמן הנוסף בראש המערכת המקצועית ומרקו בלבול ושורה אובארוב מאמן השוערים לצידם.
במכבי אישרו כי מחנה האימון בקיץ יתקיים כרגיל בעיר מירלו שבהולנד, כאשר כל הפרטים כבר סוכמו והחוזה הסופי ייחתם בשבוע הבא ולאחר שייסגר סופית התקציב לעונה הבאה.

הרכב משוער: גיא סולומון (דרגוסלב יבריץ'), דור מלול (עומר ורד), איגור טומאסיץ', משה מישאלוב, חיים מגרלשווילי, דן רומן, שרן ייני, דולי ג'ונסון (יוסי שבחון, ציון צמח), מאור בוזגלו, סקוט סילי, איליה יבוריאן

אשדוד מפנטזת על המקום השישי

מ.ס אשדוד תגיע בשבת בהרכב חסר מאוד למשחק סיום העונה מול מכבי תל אביב בבלומפילד. השחקנים של המאמן יוסי מזרחי חזרו בשבוע שעבר לנצח אחרי שמונה משחקי ליגה בהם לא ניצחה הקבוצה. האשדודים ממוקמים במקום השביעי, ורק ניצחון בהפרש של שלושה שערים ומעלה יאפשר להם לחלוף על פני מכבי תל אביב. כמו שאשדוד נראתה בשבועות האחרונים, זו כנראה משימה בלתי אפשרית.

מזרחי ייאלץ להסתדר עם סגל קצר מאוד וזאת לאור העובדה שרשימת הפצועים בקבוצה הלכה והתארכה השבוע עד מאוד. עידן שריקי וקובי דג'אני סיימו את העונה מזמן, ואליהם הצטרפו גם מתן אוחיון, לובומיר קוביצה וככל הנראה גם דמיטאר מקרייב הפצועים שלא ישותפו בשבת.

בן בוטבול, עידן ציון ומור סיאני הצעירים שיהוו את שלד הקבוצה הבוגרת בעונה הבאה, צפויים לקבל צ'אנס בבלומפילד. החלוץ הוותיק שי הולצמן עשוי להיות משותף, במה שיהיה משחקו האחרון בתור שחקן פעיל בכדורגל הישראלי. הולצמן הוותיק הודיע על פרישה מהמשחק ובעונה הבאה יתופקד כעוזר המאמן של מזרחי באשדוד.

הרכב משוער: דראגן סטויקיץ', עידן ציון, כריסטיאן גונזאלס, שי מיימון, רחמים צ'וקול, יוסי אופיר, בן בוטבול, דוד רביבו, ברוך דגו (אמיר לביא ), עידן שדה, מור סיאני (שי הולצמן).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully