וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: לאונרדו יחליף את אנצ'לוטי במילאן

"הגאזטה דלו ספורט" פרסם כי ביום ב' מילאן תציג את הברזילאי כמאמן הקבוצה, ואנצ'לוטי יעבור לצ'לסי. "הקוריירה": בארסה מעוניינת בזלאטן

בחודשים האחרונים עתידו של קרלו אנצ'לוטי היה לוט בערפל. התקשורת הבריטית דיווחה שמאמן מילאן נפגש עם ראשי צ'לסי וסיכם לשלוש שנים, בעוד שהמאמן הצהיר שהוא יישאר בסן סירו. רגע לפני מחזור הנעילה בסרייה A, כשמילאן עדיין נאבקת על המקום השלישי בליגה, "הגאזטה דלו ספורט" מפרסם היום (שישי) שלאונרדו הברזילאי, קשרה לשעבר של מילאן, יהיה מאמן המועדון במקום דון קרליטו.

לפי "הגאזטה" ביום שני מילאן תודיע רשמית על מינויו של לאונרדו, ואנצ'לוטי יעבור סופית לצ'לסי. לפי הדיווחים באיטליה, מאורו טאסוטי ימונה לעוזרו של לאונרדו, שממלא כיום תפקיד ניהולי במועדון. לפי הפרסום מילאן תצרף עוד דמות מקצועית לצוות, ואדם זה יהיה אמון על ניתוח היריבות ומתן עזרה טקטית ללאונרדו.

בינתיים במילאנו עדיין סוערות הרוחות בעקבות הקפת הפרישה של הקפטן פאולו מאלדיני, אחרי ההפסד לרומא. כזכור, בזמן ההקפה קבוצה קטנה של אוהדי אולטראס שרקה בוז למאלדיני, ונשיא הרוסונרי, ראש ממשלת איטליה, סילביו ברלוסקוני, רותח. "אלו קבוצה של אוהדים שלא מייצגים אותנו, וזאת מחמאה עבורם. אלה אותם אנשים שמאשימים אותי בזה שאני לא משקיע מספיק במילאן, וזה אחרי שהוצאתי כ-70 מיליון יורו בקבוצה בעונה האחרונה. לצערי, הם קלקלו למאלדיני את המסיבה".

"אני אשמח אם פאולו יוכל להיפרד שוב בתזמון אחר", הוסיף ברלוסקוני. "הוא אמר לי שהוא לא מעוניין בעוד מסיבה, אבל אני מקווה שהוא ישנה את דעתו. אנחנו רוצים לארגן לו מסיבה גדולה כמו שארגנו לפרנקו בארזי, מאלדיני נתן כל כך הרבה למועדון ומגיע לו שנחגוג לכבודו". עם פרשיתו של מאלדיני תופרש גם הספרה 3 ממדי הסגל של מילאן, וזאת אלא אם בנו של "אל קפיטנו", כריסטיאן, יעלה לקבוצה הבוגרת של המועדון.

איברהימוביץ' על הכוונת של בארסה

גם אלופת איטליה, אינטר, נערכת לעונה הבאה, ולפי הדיווחים בארץ המגף, היא עשויה להיפרד מכוכבה זלאטן איברהימוביץ'. על פי "הקוריירה דלו ספורט" אלופת אירופה הטרייה, ברצלונה, שחוגגת בימים אלה טרבל היסטורי, מעוניינת בחלוץ השבדי, ומוכנה לבצע עם אינטר עסקת חבילה בשווי 60 מיליון יורו.

לפי העיתון האיטלקי, ברצלונה הבהירה למאסימו מוראטי, הבעלים של אינטר, כי היא מוכנה לעביר לסן סירו את סמואל אטו וסכום של 20 מיליון יורו, תמורת איברהימוביץ'. אפשרות אחרת היא לשלם לאינטר 60 מיליון יורו, ולהעביר את השבדי לקאמפ נואו. לפי הדיווחים, בארסה תשלם לאיברהימוביץ 7.5 מיליון יורו לעונה במשך חמש שנים. יש לציין כי איברהימוביץ הצהיר לאחרונה כי ברצונו להמשיך באינטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully