וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ינאקיס: "לא איבדנו את האמונה"

מאמן אולימפיאקוס הסביר את הניצחון על פאו, שצימק את סדרת הגמר ל-2:1. גריר אופטימי לקראת המשחק באואקה: "יש לנו צ'אנס לנצח שם"

אולימפיאקוס ידעה שאת המשחק הזה היא חייבת לנצח, ויהי מה. היה ברור שהאוהדים לא יעברו בשתיקה אם יראו את פנאתינייקוס חוגגת אליפות בפיראוס, אחרי סוויפ של 3:0. יותר נכון ישתוללו מרוב זעם. כל השנה הציגה אולימפיאקוס יכולת מעולה בליגה היוונית, אבל יתרון הביתיות שלה בסדרה קרס כבר במשחק הראשון, ולאחר התבוסה שספגה באתונה, שחקניה נלחמו על גאוותם המקצועית וגאוות המועדון וניצחו אתמול (חמישי) 70:74 את פאו. כעת ז'ליקו אוברדוביץ' ושחקניו מוליכים 1:2 בסדרה, וניצחון במשחק הבא, שייערך ביום שני, יעניק להם אליפות שביעית רצופה, ו-11 ב-12 השנים האחרונות.

"היינו תחת לחץ", אמר מאמן אולימפיאקוס פנאיוטיס ינאקיס בסיום, והתייחס לפיגור אליו נקלעה קבוצתו ברבע השלישי. "התחברנו, שיחקנו מהר וזאת למרות חסרונו של פפאלוקאס שנפצע. דיברנו על כך שאנחנו חייבים להיות סבלניים, לא איבדנו את האמונה, ואני גאה בשחקנים, שידעו לחזור למשחק. אני גם מודה לאוהדים שדחפו אותנו, הם היו פשוט נפלאים". ינאקיס גם ידע להחמיא לג'וש צ'ילדרס, שהצטיין עם 23 נקודות, ואמר ש"חייבים לתת לו קרדיט על מה שעשה". פפאלוקאס נפצע במהלך המשחק, כשמתח שריר, ויעבור בדיקה רפואית שתקבע האם יהיה כשיר למשחק הרביעי בסדרה.

לין גריר, מהמצטיינים בשורות האדומים, קלע 16, ושמח על כך שקבוצתו נחלצה בצורה דרמטית מהפסד כואב. "הוכחנו שאנחנו קבוצה", אמר הגארד, "פאו שיחקה מצוין, אבל נלחמנו עד הסוף. גם כשפיגרנו, לא נלחצנו. כשאתה רוצה מאוד לנצח לפעמים אתה עושה טעויות. לפעמים דברים מצליחים ולפעמים לא". גם גריר החמיא לצ'ילדרס בסיום, ואמר: "ג'וש עושה עבודה גדולה בסדרה הזאת. אנחנו 17 שחקנים בקבוצה, וכל אחד נותן את שלו". לגבי המשחק הבא באואקה אמר גריר: "מה שבטוח זה שאנחנו יכולים להילחם, ואני חושב שיש לנו צ'אנס לנצח שם".

מאמן פאו, ז'ליקו אוברדוביץ', בירך את יריבתו על הניצחון, והוסיף: "המפתח לניצחון היה השליטה שלהם בריבאונד ההתקפה. אנחנו היינו מאוד עצבנים ולחוצים בפתיחה, ורק ברבע השני השתחררנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully