וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס: "תקפתי כל מי שעמד מולי"

המלך הסביר את הטריפל-דאבל ו-17 הנק' שקלע ברבע הרביעי מול המג'יק. ואן גנדי: "בכל כניסה של לברון לצבע, הוא מקבל שריקה אוטומטית"

על הלוח בחדר ההלבשה של קליבלנד נכתב "ההמראה ב-01:00 בלילה", ודי בכך כדי לסכם את הכל. הקאבס נלחמו הלילה (בין חמישי לשישי) על חייהם בפלייאוף, ולמרות שניצחו 102:112 את המג'יק, הם יודעים שעליהם לרדת מהר אל הקרקע, כי הפסד באורלנדו שולח אותם לחופשת הקיץ. רק שמונה קבוצות בהיסטוריה הצליחו לחזור מפיגור 3:1 והקאבס רוצים להיות הקבוצה התשיעית, אבל בחוץ, מול אורלנדו, הם יהיו חייבים להראות הרבה אופי, כישרון וקבוצתיות כדי לצלוח את המשוכה ולהחזיר את הסדרה למשחק שביעי בקליבלנד. את כל אלה הם הראו במשחק החמישי, והשאלה הגדולה היא האם הם יצליחו לשחזר את היכולת.

לגבי שחקן אחד קליבלנד יכולה להיות רגועה. הוא יופיע. לברון ג'יימס ממשיך לנפק מספרים מדהימים בסדרה הזו, והלילה הוא פשוט נצץ בשמי אוהיו. המלך קלע 37 נקודות, 17 מהן ברבע הרביעי, הוריד 14 ריבאונדים ומסר 12 אסיסטים. "זה היה לנצח או ללכת הביתה", אמר לברון בסיום, "תקפתי כל מי שעמד מולי, לא משנה מי זה היה. תמיד יש תחושת סכנה כשאתה לפני הדחה. עד עכשיו לא מצאנו את ההתלהבות בסדרה, השארנו את רשארד לואיס פתוח בכמה משחקים, אבל חזרנו למה שהיינו בכל העונה, שבה ידענו לנצח במצבים קשים". היכולת של לברון בסדרה כנראה סיפקה השראה לחבריו, וסוף סוף המלך קיבל קצת עזרה. מו וויליאמס פתח נבדר את המשחק וקלע בסך הכל 24 נקודות. "במשחקים הראשונים היינו סגורים, אבל דיברנו בינינו ושינינו גישה". הקאבס נעזרו גם בדניאל גיבסון, שעלה מהספסל והוסיף 11. "האינטנסיביות של לברון והתשוקה שלו הם לא מהעולם הזה", החמיא גיבסון לחברו. מיקאל פיטרוס, שתרם למג'יק 13 מהספסל, התייחס למופע של ג'יימס. "הוא שיתף את החברים שלו, ורק אז השתלט על המשחק. זה מה ששחקנים גדולים עושים".

"הגיע להם לנצח", הודה סטן ואן גנדי, שקבוצתו שוב פתחה רע, התאוששה וכפתה משחק צמוד על יריבתה, אבל לא היו לה את הכוחות והעוצמות לעמוד מול הוריקאן לברון בסיום. "למרות ששיחקנו לא טוב, היינו במשחק והיה לנו סיכוי לנצח, אבל לא ניצלנו אותו", התנחם ואן גנדי, "עכשיו עלינו להיות מוכנים למשחק השישי". ואן גנדי רתח ברבע השני על שלא נשרקה עבירה לזכות קבוצתו, וספג טכנית. כמו דוויט הווארד, שיצא בשש עבירות מהמשחק הזה, גם הוא לא אוהב את השיפוט בסדרה. "המשחק של קליבלנד מבוסס על לברון, רק על לברון וכל הזמן לברון. בכל פעם שהוא נכנס לצבע הוא מקבל שריקה אוטומטית. אנחנו חייבים למצוא דרך לעצור את זה, כי אי אפשר להעמיד אותו 20 פעם על הקו".

דוויט הווארד לבש חליפה לבנה במסיבת העיתונאים ונראה כחתן ביום חופתו, אבל ניכר על פניו שהוא מתוח ומצוברח, ולא רק בגלל ההפסד. הווארד יצא בעבירה שישית 2:22 דקות לסיום, וברגעי הסיום צפה בחבריו מהספסל. כדי לא להסתבך שוב עם הנהלת הליגה, הוא רמז במסיבת העיתונאים כי השיפוט לא לרוחו. "אני קולע הרבה מהקו, והמאמן שלהם אמר שהמטרה שלהם היא להעמיד אותי על הקו, אבל אני לא יכול להיות אגרסיבי על הפרקט כמו שאני רוצה, ואני צריך למצוא דרך להיות אגרסיבי ופיזי ולהישאר במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully