וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

או מיי ג'וש

התפוצצות של ג'וש צ'ילדרס העניקה לאולימפיאקוס 70:74 על פנאתינייקוס, צימקה את סדרת הגמר ל-1:2 ומנעה מהירוקים לחגוג אליפות בפיראוס

אחרי שעמלה במשך כל העונה על השגת יתרון הביתיות בסדרת גמר הפלייאוף היווני, נקלעה אולימפיאקוס לפיגור של 2:0 מול יריבתה השנואה פנאתינייקוס והגיעה הערב (חמישי) על סף התהום למשחק השלישי בו איימו הירוקים לחגוג את האליפות השביעית ברציפות שלהם וה-11 ב-12 השנים האחרונות דווקא בהיכל השלום והאחווה בפיראוס.

אבל הקבוצה של פנאיוטיס ינאקיס לא התכוונה לתת לזה לקרות, ועם ניצחון ביתי דרמטי 70:74 היא צימקה את הסדרה ל-1:2, וזכתה להישאר בחיים לפחות עד המשחק הרביעי בסדרה שייערך באואקה של פאו ביום שני.

האדומים פתחו בסערה ודקות מצוינות של ג'וש צ'ילדרס שהתעורר לפתע מתרדמתו הריצו אותם ליתרון 10:22 בסיום הרבע הראשון. ברבע השני לחצה אלופת אירופה הטרייה על הדוושה ובעזרתו של ניקולה פקוביץ' שטחן את הגבוהים של אולימפיאקוס בצבע הפכה את הקערה וירדה להפסקה ביתרון 36:39. במחצית השנייה התפתח משחק צמוד ומותח, אותו הובילה פאו בהפרשים קטנים עד שצליפה של לין גריר קבעה 66:67 למקומיים, ששמרו על היתרון בשיניים עד הסיום וניצחו 70:74.

צ'ילדרס סיים עם 23 נקודות, גריר תרם 16 וגיורגוס פרינטזיס הוסיף 11. ניקולה וויצ'יץ' רשם שמונה נקודות ויותם הלפרין קלע חמש נקודות ב-20 דקות משחק. שרונאס יאסיקביצ'יוס הוביל את פנאתינייקוס עם 17 נקודות, פקוביץ' רשם 15 ודימיטריוס דיאמנטידיס תרם 12.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully