וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקבלו עזרה ממלאבס?

עירוני קרית שמונה גם היא חייבת ניצחון כדי להישאר ופוגשת את מכבי פ"ת, הקבוצה הכי אנמית של הסיבוב השלישי. דווקא כאן אנחנו חוזים הפתעה בדמות תיקו

משחק מספר 44: הפועל קרית שמונה - מכבי פתח תקוה 1.2, 3.85, 6.4

הפועל קרית שמונה, כמו יריבתה לתחתית, הכח עמידר רמת גן, חייבת ניצחון במחזור האחרון על מכבי פתח תקוה כדי אולי להגיע למבחנים על ההישארות בליגה. שחקניו של רן בן שמעון גילו יכולת משופרת בשבועות האחרונים, אך זה עדיין לא מבטיח להם היחלצות מהמקום האחרון. אלא שלמזלם לכאורה הם פוגשים יריבה אנמית שנראית רע מאוד מאז שרוני לוי הגיע לקבוצה.

מאזנים - הפועל קרית שמונה עם מאזן של שישה ניצחונות, תשע תוצאות תיקו ו-17 הפסדים; מכבי פתח תקוה עם מאזן של שבעה ניצחונות, 15 תוצאות תיקו ועשרה הפסדים. מאזן השערים של קרית שמונה הוא 23 שערי זכות ו-42 שערי חובה; מאזן השערים של פתח תקוה הוא 24 שערי זכות ו-32 שערי חובה.

מומנטום - הפועל קרית שמונה מגיעה למשחק אחרי 0:0 נגד בני יהודה. עוד קודם לכן ניצחה הקבוצה במפתיע 0:2 את בית"ר ירושלים, גברה 1:3 בחוץ על מכבי נתניה, הפסידה 3:1 להפועל תל אביב והפסידה 2:1 למכבי חיפה; מכבי פתח תקוה נכנעה במחזור האחרון 3:0 למכבי תל אביב. עוד קודם לכן היא הפסידה בדרבי 2:0 להפועל פתח תקוה, סיימה ב-0:0 מול מ.ס אשדוד, הפסידה 2:0 להכח עמידר רמת גן וסיימה ב-1:1 עם בני יהודה.

הערכה - דווקא כאן נראה שלמכבי פתח תקוה יהיה חשוב לסיים עם משהו את העונה הזו ובעיקר עם טעם מתוק לאחר הסיבוב השלישי האנמי שהיא עברה. אנו מעריכים שהמלאבסים יגנבו נקודה ובכך יסבכו את קרית שמונה. ההימור: איקס, היחס: 3.85

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully