וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישרדות שתסתיים עם פנינה?

הכח עמידר ר"ג חייבת לנצח את הפועל פ"ת, שכבר הבטיחה את הישארותה, כדי להימנע מנפילה לליגה הלאומית. ההערכות מדברות על ניצחון סגול

משחק מספר 42: הכח עמידר רמת גן - הפועל פתח תקוה 1.2, 3.85, 6.4

הכח עמידר רמת גן חייבת ניצחון כדי אולי להימנע מירידה ישירה לליגה הלאומית. למזלה הרב היא פוגשת קבוצה נטולת לחצים, שביום שני האחרון הבטיחה לעצמה עוד עונה בליגת העל. הסגולים של דודו דהאן נחושים להשלים את המשימה ולפחות לסיים במקום ה-11, אחרי שגם סכנין כנראה יוצאת מאיזור הסכנה. הנה כמה נתונים סטטיסטיים שיעזרו לכם להחליט איך להמר כאן.

מאזנים - הכח עמידר רמת גן במקום האחרון עם מאזן של חמישה ניצחונות, 11 תוצאות תיקו ו-16 הפסדים; הפועל פתח תקוה לעומת זאת עם מאזן של שמונה ניצחונות, שבע תוצאות תיקו ו-17 הפסדים. יחס השערים של הכח הוא 25 שערי זכות ו-46 שערי חובה; יחס השערים של הפועל פתח תקוה הוא 30 שערי זכות ו-41 שערי חובה.

מומנטום - הכח מגיעה למשחק אחרי הפסד 3:2 להפועל תל אביב במחזור האחרון. עוד קודם לכן סיימה הקבוצה ב-0:0 מול מ.ס אשדוד, הפסידה 2:0 למכבי חיפה, ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה וסיימה ב-1:1 מול בני סכנין; הפועל פתח תקוה הפסידה במחזור האחרון 1:0 למ.ס אשדוד, ניצחה 0:2 את מכבי פתח תקוה, הפסידה 2:1 לבני יהודה, סיימה ב-0:0 מול בית"ר ירושלים והפסידה 1:0 למכבי נתניה.

הערכה - ברור שהכח חייבת את הנקודות וברור גם שהפועל פתח תקוה תבוא למשחק משוחררת ונטולת לחצים. אנו מעריכים שהניצחון יהיה סגול בסיום. ההימור: 1, היחס: 1.2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully