וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורס האריך את חוזהו בליברפול

החלוץ הקטלני חתם על חוזה חדש ומשופר עד 2014. בניטז: "הוא אחד החלוצים הטובים בעולם, והוא יכול רק להשתפר"

אחרי שסיימו לחגוג את הפסדה של מנצ'סטר יונייטד בגמר ליגת האלופות, מצאו הערב (חמישי) אוהדי ליברפול סיבה נוספת לצהלה, כשקבוצתם הודיעה על הארכת חוזהו של פרננדו טורס. החלוץ הספרדי שחתם לפני שנתיים בקבוצה של רפא בניטז לשש שנים, זכה לשדרוג בשכר ולהארכה של שנה נוספת לשהותו באנפילד.

טורס בן ה-25 השתלב נהדר במדי האדומים וכבש לא פחות מ-38 שערים ב-57 משחקים בקבוצה, שנתנה השנה פייט ליונייטד על כתר הפרמיירליג עד המחזורים האחרונים, בהם נאלצה לחזות ביריבתה הגדולה בורחת לה וחוגגת את האליפות.

"פרננדו הוא אחד החלוצים הטובים בעולם", אמר בניטז המרוצה לאתר הרשמי של ליברפול אחרי החתימה. "ובגילו הוא יכול רק להשתפר. כל קבוצה בכירה תרצה אותו בשורותיה, אבל הוא הוכיח שהוא רוצה להצליח כאן בליברפול בכך שהוא התחייב לעתידו במועדון. הוא כישרון ייחודי, והוא עדיין רעב להשתפר בכל משחק".

"עשינו התקדמות ענקית העונה", המשיך בניטז. "ועכשיו אנחנו צריכים לעשות עוד צעד קדימה. אנחנו בונים כאן משהו מיוחד, ולהשאיר שחקנים כאלו לטווח ארוך ייתן לנו הרבה ביטחון".

* אחרי שאיבדה את תואר אלופת אירופה, מנצ'סטר יונייטד פוצחת בהכנות לעונה הבאה, ולפי "דיילי מירור" האנגלי קרלוס טבז, ז'י-סונג פארק ונאני לא ימשיכו באולד טראפורד. הנהלת יונייטד דנה עם נציגיו של טבז בקשר להארכת חוזהו בקבוצה, ולפי הדיווחים בתקשורת האנגלית, המועדון לא מעוניין לשלם סכום של 25.5 מיליון ליש"ט עבור הארגנטינאי, כך שטבז צפוי להיפרד בקרוב מהקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully