וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון במבחנים

חמש קבוצות ניסו לברוח מהמקום ה-11, הקבוצה של יהודה זגורי, שניצחה 0:2 את כפ"ס, תיאבק נגד כפר קנא על ההישארות. בני לוד-אחי נצרת 2:4

איתי חסיד

צילום ועריכת וידאו: איתי חסיד

את חמש העולות לליגת העל כבר ידענו וגם החידה מי הקבוצה שתיפרד מהליגה הלאומית (עירוני קרית אתא) קיבלה פיתרון. סוגיה אחת נותרה פתוחה עד 90 הדקות האחרונות של הליגה: מי הקבוצה שתיאבק במבחנים על ההישארות. אחרי המחזור ה-33 קיבלנו לכך את התשובה: עירוני רמת השרון.

הקבוצה של יהודה זגורי אירחה את הפועל כפר סבא. היא הייתה חייבת לנצח ולקוות לתוצאות טובות עבורה במגרשים אחרים. רמת השרון התקשתה, אבל הצליחה לנצח 0:2, אלא שזה לא הספיק לה. מכבי הרצליה שניצחה 1:2 את הפועל רעננה ניצלה מהמבחנים. הפועל ירושלים והפועל בני לוד, שהיו גם בסכנה, עשו את העבודה שלהן, עם ניצחונות (2:3 בחוץ על קרית אתא, 2:4 על מכבי אחי נצרת, בהתאמה) והבטיחו את ההישארות.

בהגרלה שנערכה ביום רביעי השבוע במשרדי ההתאחדות לכדורגל נקבל כי רמת השרון, שסיימה במקום ה-11, תארח את רלה כי הקבוצה שתסיים במקום ה-11 בליגה הלאומית תארח במשחק הראשון את מכבי כפר קנא, שסיימה במקום השמיני בליגה הארצית. המשחק הראשון ייערך ביום שלישי, 2.6.09, משחק הגומלין כעבור שלושה ימים. המשחקים ייערכו בשיטת בית-חוץ, המנצחת בסיכום תשרוד בליגה הלאומית, המפסידה תנשור לליגה א'.

הקבוצות שעלו לליגת העל: הפועל חיפה, הפועל עכו, הפועל באר שבע, הפועל רמת גן, הפעל רעננה.

הקבוצה שתילחם על העלייה לליגת העל או הישארות בליגה הלאומית: מכבי אחי נצרת.

הקבוצות שנשארו בליגה הלאומית: מכבי הרצליה, הפועל בני לוד, הפועל ירושלים, הפועל כפר סבא.

הקבוצה שתילחם על ההישארות בליגה הלאומית או הירידה לליגה א': עירוני רמת השרון.

הקבוצה שירדה לליגה א': עירוני קרית אתא.

עירוני רמת השרון - הפועל כפר סבא 0:2

אם הקבוצה של יהודה זגורי לא הייתה מנצחת את ההתמודדות שלה נגד הקבוצה של סלובודאן דראפיץ', היה אפשר לבוא אליה בטענות על כך שהיא לא עשתה מצידה את העבודה, אלא שהיא ניצחה, אבל לא בתוצאה המספיקה.

במחזור הקודם השיגה הקבוצה ניצחון מפתיע 0:1 על מכבי אחי נצרת, אלא העובדה שבני לוד זכתה השבוע לניצחון טכני על הפועל חיפה גרמה לרמת השרון לא להיות תלויה בעצמה. 75 דקות לא הצליחה הקבוצה המקומית עד שחיים שאבו דחק מקרוב פנימה. בדקה ה-86 הכפיל עמנואל בנאיני את התוצאה. באותם רגעים, מכבי הרצליה עלתה ליתרון 1:2 על הפועל רעננה, מה שהביא לבשורה המרה ברמת השרון. לקבוצה של זגורי נותר עוד צ'אנס אחד, שתפגוש למבחני ההישארות את מכבי כפר קנא.

כפר סבא הייתה גם היא בסכנה להגיע אל המבחנים, אבל הרבה פחות מוחשית. הירוקים מהשרון נלחמו חזק, ובסוף המשחק והעונה הם יירשמו עוד עונה בלאומית. אולי בשנה הבאה הם ינסו שוב לעלות לליגה ממנה הם ירדו לפני שנה.

בסיום המשחק נשמע מאמן רמת השרון, יהודה זגורי, נסער: "מי שהחליט שאנחנו נלך למבחנים ושלא בצדק הם אנשי ההתאחדות לכדורגל. הם יצטרכו לתת את הדין, הם יצטרכו לקום ביום ראשון ולהסתכל על עצמם במראה אם זה יכול להיות שהתוצאה נקבעת על השולחן הירוק ולא על מגרשי הכדורגל.

"אני מקווה שאולי בכל זאת יהיה אפשר להזיז משהו. לא יכול להיות שנתאמץ ונשחק טוב בכל המשחקים ולא נישאר בליגה. יותר מזה, לא יכול להיות שבגמר גביע המדינה יושבים אחמד חילו ואבו סוחבי, שני יושבי ראש של מכבי אחי נצרת והפועל בני לוד, מספר ימים לפני שהקבוצות שלהם משחקות אחת נגד השנייה ואף אחד לא אומר כלום".

"אין ספורטיביות בליגה שלנו, על כל המשתמע מכך וכל המבין יבין", אמר חיים שאבו, קשרה הוותיק של רמת השרון, שהבקיע עבורה את השער הראשון במשחק.

עירוני קרית אתא - הפועל ירושלים 3:2

בירושלים הבינו שרק ניצחון יבטיח להם בוודאות את ההישארות. כבר אחרי 14 דקות הקפטן הוותיק שי אהרון כבש את הראשון לקבוצה האורחת. ערן סספורטס איזן בדקה ה-34, אבל עוד לפני המחצית אורי פסו החזיר את היתרון לירושלמים. בדקה ה-66 אסי בוזגלו כבש עוד אחד, שגיא לב ארי רק צימק בדקה האחרונה.

הקבוצה של לופא קדוש, שבשלבים מסוימים של העונה חלמה על עלייה ועל כניסה לחמשת הראשונות, השכילה להבין בשבועות האחרונים כי היא דווקא תיאלץ להילחם נגד ההגעה למבחנים. לעירוני קרית אתא כבר נודע לפני מספר מחזורים שהיא תרד ליגה, כך שכל שנותר לה זה לשחק על הכבוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

הפועל בני לוד - מכבי אחי נצרת 2:4

הניצחון הטכני על הפועל חיפה נתן הרבה מאוד אוויר לשחקנים של סלימאן אזברגה, שעלו לפתע למקום התשיעי. עדיין לוד הייתה חייבת לנצח כדי לא להיות תלויה בתוצאות של הקבוצות האחרות.

זה התחיל לא טוב עבור הקבוצה המקומית שנקלעה לפיגור משער עצמי של השוער ניל אברבנאל (12). חיים בצלאל (22) איזן, אלא שעוד לפני ההפסקה חיים סילבס החזיר את היתרון לאחי נצרת. במחצית השנייה לוד עשתה מהפך גדול והשיגה את שלוש הנקודות שהשאירו אותה בליגה. משה בן לולו (65), מוראד אבו ענזא (69) ויחיא עיסא (88) כבשו.

מכבי הרצליה - הפועל רעננה 1:2

הקבוצה של רמי לוי הייתה בסכנת ירידה, שכן אם לא הייתה מנצחת הייתה יכולה להגיע למבחנים. שרון גורמזנו העלה את הקבוצה האורחת ליתרון (18), דובב גבאי השווה בפנדל (28). דקה לפני השער שכבש רמת השרון, כבש אלן מסודי את שער היתרון והניצחון גם בפנדל כדי להביא לשלוש נקודות ולהישארות בליגה הלאומית בעונה הבאה.

יתר המשחקים:

הפועל באר שבע - הפועל עכו 2:0
אדקו מבה (44), עבדול עזיז (84).

הפועל חיפה - הפועל רמת גן 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully